Gugăleală pentru a ne gasi

la multi ani – multumim frumos!
buchet de flori
trecere de la humana 1 la humana 2- se face treptat si e ok si humana 2
la multi ani iubire- multam fain, o spusei si mai sus!
m-am certat cu prietena mea cea mai buna – paguba-n ciuperci!
guguluf cu portocale – n-are portocale, dar putem sa-i punem!
cuplu – inca nu are pereche ca sa poata fi vorba de un cuplu 😀
poze cu baietei- asta-mi suna cumva a pedofilie ?!
ceva sa ma dezvolt – niste energizer sau ceva steroizi?
copil frumos în pătuţ- e frumos mereu, nu numai in patut

te iubesc funny – ca iubesti e ok, dar ce este in asta funny?

caracteristicile celor nascuti la granit – nascuti unde?la granit?bien ca nu-s din granit…
analize la copii de 6 luni de unde se ia –pai ele se IA ( ca e mai multe) de la tanti doftoroaiadin sat
ce poti sa ai cand expectorezi din gat – ceva mucisori pe gat, yeaks
personalitate nativul gemeni – foarte puternica
apel umanitar
te iubesc te doresc – asta era pentru oracol?
ziua z free – ziua” Z” e numai busy, nu are cum sa fie free ever!

jocuri cu strugurel cu lichid cu sticala – hm? jocuri cu strugurel cu lichid? asta nu-mi suna prea cuminte…ai grija cu lichidul ala ,doar atat!
bebe la 8 luni nu mai sta la imbracat – nu mai sta el de mult timp la imbracat,nu la 8 luni!
mi-a venit o nebuneala –mie sa vezi ! zilnic imi vin zeci de nebuneli …
la 8 luni bebe nu mai face pipi noaptea
se abtine?
trebui sa le dam la copii de un an gand – copiilor de un an putem sa le dam gand, ideea era sa le Bunutul de la nastere in gand cate ceva.
cand vede un soricel tipa tipa dupa el – momentan nu a vazut niciun soricel

4 comentarii la “Gugăleală pentru a ne gasi

  1. „guguluf cu portocale – n-are portocale, dar putem sa-i punem!” =)) ce mai, „inspriati” oamenii si eu ma trezesc din cand in cand cu search-uri cat se poate de neasteptate :))

  2. eu am raspuns la misto, dar stiu ca exista o prajitura numita si „Guguluf”, este din cacao si se formeaza niste bulgarasi grasuti :-D.Probabil pentru variatie ar fi vrut si ceva portocale. 😀

Lasă un răspuns

