Leapsa de cotrobaiala

Am primit de la Oana o leapsa care ma face sa cotrobai prin mintea mea ca s-o scriu.Spun ca trebuie sa cotrobai prin amintiri caci de cand am nascut eu nu mai port geanta decat pe cea de la carucior in care am mereu: pampersi (3-4 buc.) , servetele umede, servetele mici de hartie, dezinfectantul pentru maini ( al meu, desigur), biberon/cana cu apa/ ceai, crema de galbenele, bilete goale pentru Loto, cearceaf de hartie ( paturica, anyway) pentru schimbat copilul, portofel.
Inainte de-a fi „casnica” imi schimbam geanta ( am un dulap plin de genti ) in functie de culoarea cu care ma imbracam.Imi plac foarte mult gentile mari, in care sa incapa cat mai multe.Mereu aveam la mine urmatoarele:
– portofelul: cu bani, carduri, acte de la masina+ CI, carduri de la farmacii, o iconita cu maica Domnului pe care o port mereu, o poza mica cu Ayan si una cu bunicul meu
– un portfard cu rimel, fard de pleoape, ruj/gloss, strugurel ( balsam pentru buze ), oglinda mica+ perie mica de par + pila de unghii
– o agenda si pixuri ( 2-3-4 buc 😀 )
– mobilele ( totdeauna 2 )
– cheile de la masina + cheile de la casa
– un modem USB
– post-it-uri
– un pachet de servetele
– solutie de dezinfectat pe maini
– parfum
– guma de mestecat / bomboane Winterfresh
Cam atat :-D. Ah si ce dor imi e acum sa mai car o asemenea gentuta.M-am saturat de pampersi, servetele umede,si biberoane:-D.Iar cand o sa car iar o geanta d-aia am sa vreau sa car iar pampersi, servetele umede si paturici de schimbat.C-asa e omul, vesnic nemultumit!
Predau si eu leapsa mai departe Laurei, lui Svea, Cojocarilor si Zuzicilor

4 comentarii la “Leapsa de cotrobaiala

  1. hmmmmm!!! o sa dureze putin sa cotrobai prin geanta mea pentru ca este mareeee si plinaaaaaaaa! 🙂 Iata ce am gasit:
    – portofel care abia se mai inchide pentru ca este ticsit cu carduri de la toate farmaciile din bucuresti, C.I., legitimatie de serviciu, 3 iconite, cateva carti de vizita, un fir de busuioc norocos :), bani, un dolar norocos, un stegulet al Greciei – i love Greece-, cartela de metrou, 1 bilet RATB, nodul mistic -o chestie feng shui impletita cu fir rosu care aduce noroc la bani:)- , cateva monede si o faramita de tamaie
    – 3 stickuri de memorie
    – 2 pachetele de guma
    – 3 pachete servetele umede
    – 2 pachetele servetele cu musetel
    – un gel antibacterian
    – 3 rujuri, un glos, 2 strugurele
    – 4 pixuri
    – 1 agenda telefonica
    – 3 telefoane
    – un spray revitalizant pentru fata si corp de la L’occitane
    – o perie de par micuta, din lemn, pe care mi-am luat-o din grecia, decorata cu un peisaj din Thassos
    – o folie de Nurofen
    – aparat foto (sunt paparate in timpul liber:))
    – un voucher la silhouette
    – o folie de spirulina
    – 3 elastice de par-maro, negru, roz
    – o foaie cu numere de telefon pe care n-am apucat sa le trec in agenda
    – o oglinda
    – o mini-trusa de supravietuire care contine ace de cusut, ata de toate culorile, forfecuta, ace de siguranta, capse, degetar
    – perie de scame
    – antiperspirant
    – parfum
    – crema de maini
    – o carte pe care o citesc acum- aventurile lui sherlock holmes
    – rimel, fard, fond de ten si pudra
    – vitamine
    – o sticluta de malox ( ma ia cate o durere de burta din cand in cand si trebuie sa ma repar urgent 🙂 )
    – bombonele de menta
    – un CD
    – un plic de 3 in 1
    – chei cu 200 de brelocuri :))

    cam atat
    ah, pe vremea cand nu locuiam cu concubinul si faceam naveta cand la el, cand la mine, caram si haine dupa mine, sampon, gel de dus, gel intim :))) eram ca tiganul cu cortul. Prietenele imi spuneau ca sunt ca melcul cu casa in spate 🙂

  2. Isuse, ma trec apele cand citesc, am doar o intrebare: nu te supara ai valijoara sau geanta?Leapsa era pentru gentile de zi cu zi, nu pentru valijoara cu care ne facem concediul!

  3. :))))))))))))))
    din pacate, geanta de zi cu zi :)))
    ajung ostenita seara acasa de la atata carat! cand se mai intampla sa mai rog pe cineva sa-mi tina geanta 3 minute, mereu am parte de „frateeeee, esti normala la cap???? ia-ti piatra asta de moara ca imi rupe coloana! „:))
    Tot incerc sa mai scot din ea ca uneori ma doare spatele, insa constat ca am nevoie de tot ce e acolo si nu pot sa ies din casa daca nu ma stiu asigurata 🙂
    Ah! sa vezi ca de multe ori imi iau si cate ceva de rontaiala la munca..si se intampla sa mai gasesc cate o banana, o punga de alune, fructe confiate sau vreun iaurtel 🙂
    Vara e mai usor ca obisnuiesc sa port gentute mici, din alea cu bareta lunga pentru ca nu suport gentoaie pe umar la 40 de grade, insa si in aia imi pun telefoanele, servetele, macar un strugurel si guma…

Lasă un răspuns

