Unde duce nesimtirea?Fix pe aleiuta!

Inspirata de postul Kristinei de aici , mi-am amintit sa scriu – apropos de nesimtirea unora- cum, acum cateva zile, cand era inca soare si caldut pe afara, stateam la pranz pe o banca aflata cumva pe o portiune de alee pe unde nu trec masini ( mai nou si pe trotuare se circula ca la nebuni, unii pleaca cu niste demaraje ca la raliu, altii care-s frustrati si neputinciosi in trafic, ajunsi pe taram sigur-trotuarul casei lor – apasa acceleratia ca sa dea pe spate toti spectatorii ).Puchita dormea, eu citeam ceva.Vad ca vine un bou ( nu era clar normal la cap) cu o skoda rosie, incercand sa se vare pe aleiuta aia.Il las in pace crezand ca mi s-a parut ( chiar trebuia sa treaca pe langa banca la milimetru ) si-mi continui cititul.Nu trece nici o secunda si incepe sa claxoneze isteric.M-am enervat brusc ca mi l-a trezit pe Guguluf, m-am aplecat in carucior cumva de pe banca sa vorbesc cu Ayan, aluia nu i-am acordat nicio privire macar ca ma enervase calxonatul lui.Vazand ca nu ma sinchisesc si continuand sa claxoneze ca un dement, a iesit pe geam strigandu-mi :” Ia carutul ala in brate, ca ma grabesc sa trec !”.
M-am facut ca nu aud si continua:” Doamna, ridica-ti carutul pe banca sa pot trece ca am treaba!”
Bai deci nu-mi venea sa cred ce-mi auzeau urechiusele?Cum pana mea frate sa ridic un carut de 15 kg gol ( caci da eram cu mastodontul si nu cu ala micut de 4,5 kg ) sus pe banca ca sa treaca el?Singurul gest pe care am fost capabila atunci sa-l fac ( asta ca sa nu ma cert cu el foarte rau ) a fost sa-i arat „iete detu’ mare ” dupa care mi-am continuat povestile cu al meu copil.A ocolit aleiuta, s-a dus pe trotuar nervos si a oprit fix la capatul aleiutei unde avea de luat dintr-o alta masina o geanta ( l-am urmarit special sa vad ce graba avea el atat de presanta de trebuia sa ridic eu ditamai carutoiul in brate ), s-a urcat iar in skoda si s-a carat.
Deci pentru 2 minute ale lui de luat din masina o geanta si pentru ca nesimtutului ii mai era si lene sa mearga pe jos sau sa ocoleasca cu masina pe trotuar,s-a cugetat el cu tupeu ca e ok sa deranjezi o mama ( n-a vazut in carucior cat de mare era copilul, poate abia nascusem ,nu? ) si s-o mai si pui cu obraznicie sa ridice carutul.
Deci concluzia mea? E plina lumea de dobitoci d-astia cu tupeu, care uneori reusesc sa-si faca jocul lor stupid, caci gasesc fraierici de oameni care percuteaza la aberatiile lor.Punct.

Lasă un răspuns

