Imunno baby

Cred ca este folositor si altor mamici sa stie despre acest minunat sirop numit „Imunno baby”, sirop datorita caruia al meu copil, din luna octombrie de cand a contactat o viroza adusa de taica-su de pe la job, nu a mai fost niciodata nici macar fonfait.Siropul i-l dau o luna da si o luna fac pauza, costa 36 ron ( in lantul Help Net dar merita toti banii! ), are gust de portocale si-l bea dintr-o rasuflare ( bine , trebuie sa recunosc ca am cel mai docil copil din lume la faza ” inghitit medicamente” , mi-au spus-o x persoane, ia orice medicament, oricat de nasol ar fi la gust, fara sa cracneasca, inghite saracul si nu zice nici pas ), i-l administrez de 2 ori/zi cate 3 ml.
Ce contine siropul?
Extract din muguri de Coacaze negre 10%, Macese 10% (continand vitamina C naturala), extract uscat de Echinaceea 0,5%, Tabebuia 0,2%,Uncaria Tomentosa 0,2%, Cu, Au, Ag, Zn, Bi, Fructoza 20%, apa demineralizata 55%.
Indicatii?
Stimuleaza sistemul imunitar, grabeste vindecarea si refacerea organismului in perioadele de convalescenta.
Este adevarat ca este si gena buna la Ayan ( aici seamana cu D. caci eu am fost o bolnavicioasa fara seaman, o capisem pe saraca mami, terminam cu una si incepeam cu alta-bine, eu schimbam extrem de des si clima si mediul cu tot ce insemna el, poate asta a fost una din cauze ), mi-a spus pediatra ca acei copii care fac in primele luni de viata bronsiolite si raceli dese o duc asa pana se mai maresc, la cei care nu-s bolnaviciosi riscul de imbolnavire este mult mai redus ( ???! )
Nu stiu ce si cat este adevarat, cert este insa ca am auzit si alte mame care folosesc acest sirop si rezultatele au fost la fel de bune ca si la noi.
Am fost cu Ayan zilnic afara ( nu exista zi- oricat de friguroasa, geroasa sau ninsoare fiind – sa nu fi iesit macar putin afara ), hranit sanatos si mancacios este ( slava Domnului! ) , baie ii fac zilnic si niciodata in baie nu am facut caldura decat ceea ce se face de la aburi, la munte unde era mult mai frig decat aici am fost, fular la gura nu poarta veci, in patura infasurat afara nu l-am tinut niciodata ( ii pun salopeta groasa, peste dres ciorapei de lana cumparati de la Bran si pe sub salopeta maiou-body, o bluzita si un pulover ) Imunno baby ii dau deci toate puse cap la cap ne-au ajutat si am scapat de raceli si virusi.
Sa nu zic hop insa, pana nu apare firul ierbii!

10 comentarii la “Imunno baby

  1. Silvia mea este exact ca Ayan … sanatoasa din fire si docila intr-ale tratamentelor. Si noi am avut raceli usoare, mucisori, nimic grav. SI sa nu vorbesc aiurea, in iarna asta inca nimic. Tare imi e teama de la anu’, cu intrarea in colectivitate.

  2. Si eu i-am dat, la recoamndarea doctoritei: trei luni (cele de iarna), timp de 10 zile in fiecare luna, de trei ori pe zi, 3 ml… Noua asa ne-a zis :-). Nu stiu sa spun ce si cum, decat ca pana acum am trecut iarna cu bine si singura data cand a fost racit a fost cu mult inainte, cand a luat boala de la o intalnire cu cineva care isi revenea dupa o raceala (am aflat asta prea tarziu :-(). In rest, cam tot asa: scos afara de cele mai multe ori, i-am mai pus fular la gura dar mai rar, merg pe ideea imbracatului cam la fel ca mine, nu cu mai multe straturi (daca mie imi e bine, ii e si lui).

  3. @ambramburika: Petro, eu iti spun din experienta mea de un deceniu la catedra, in primul an de colectivitate copiii se imbolnavesc extrem de des.Greseala cea marea parintilor este aceea ca imediat ce le curge putin nasul copiilor hop cu medicamente, hop cu intrerupt mersul in colectivitate, tinut copilul acasa cat mai mult de teama ca se va imbolnavi.Oricum o va face iar si iar, de cate ori va reintra in contact cu alti copii, in colectivitate.In plus, bolile astea contagioase, parerea mea, este foarte bine daca sunt facute la varste mici, cu cat cresc copiii si le contacteaza, cu atat forma bolii este mai grea si cu posibile urmari.
    Pentru asta am ales eu sa-l duc la cresa in toamna, sa-l imunizez cat mai stau inca acasa, cand voi incepe serviciul sa fie deja pregatit 80% sa faca fata colectivitatii.

  4. @Zu: mie nu mi-a recomandat pediatra mea, caci ea este fun medicatie alopata, ceea ce mie nu-mi prea place.L-am dus insa si la o alta pediatra, pe care mi-a recomandat-o cineva ca fiind adepta homeopatiei si a medicamentelor naturiste.Cea de-a doua pediatra mi-a recomandat siropul asta si posologia tratamentului.

  5. Mai, acum sunteti acasa, la anul, sau cand veti intra la gradi nu va mai fi asa miraculos; la noi a mers f bine anul trecut, doar in nov a facut o viroza fata..insa anul asta a avut doua luni pline in care a fost bolnava…nenumarare viroze, pneumonie, iar viroza, sapt trecuta am dus-o 2 zile la gradi, a treia s-a pus pe o tuse productiva…rea…tusea/voma…iar aerosoli..stat acasa…sa stii ca asa gandeam si eu, ca gresesc parintii cu medicamentele, dar atunci cand am trecut eu prin boli(adevarate)…cu internari de doua ori + perfuzii…nu mai gandesc asa; fetita mea este si slaba, iar in 5 zile de viroza, ce a precedat pneumonia, a slabit 600 de grame, ajungand la 11,4 kg…E greu ca parinte sa iti vezi astfel copilul si sa continui sa il duci in colectivitate…
    Eu am un copil fff puternic…adica ioc antibiotic pana nu s-a complicat asa…dar racelile/virozele repetate o pusesera pe butuci..si sa mai zic si ce luam acum pt imunitate – broncho-vaxom – cura 3 luni, septilin, vitamina c, propolis, osccilococcinum 1/sapt…si nu am fost aparati de cele mai sus expuse..
    Sa dea Domnul ca la voi intrarea in colectivitate sa fie cu mai putine si mai usoare imbolnaviri…as zice fara imbolnaviri…dar nu se poate.

  6. eu nu ma refer la boli mai grave,am si specificat, cum le curge putin nasul si crede-ma ca de parinti exagerati sunt satula ca de mere acre.Nu este nimeni absurd sa duca copilul la gradi cu tuse productiva sau raceala serioasa, nu e nici indicat asa ceva pentru ceilelti copii din colectiv, eu ma refer la raceli usoare, la prostioare.Deja viroza, gripa si alte boli contagioase intra la alta categorie de tratament si nu se mai poate discuta aici de un siropel homeopat sau un oscilo.
    In plus, asa cum spuneam tine enorm de mult de gena copilului si de imunitatea lui, de organismul sau.Sunt copii care racesc mereu si sunt super bine ingrijiti si copii care n-au nimic ani de-a randul si nu-s la fel de ingrijiti ca ceilalti.Nu putem generaliza nici aici.Si noi va uram cat mai putine imbolnaviri si sanatate maxima.
    Cat despre kg…intr-adevar fetita ta are foarte putine comparativ cu al meu.Vezi ca tine de organism?Ca tu faci numai bunataturi si sunt sigura ca Alessia papa ce-i mai bun, dar daca nu se pune?

  7. Iubita, din discutiile cu dr cand am fost internate, cica fii-mea are osatura tatalui meu, probabil il mosteneste ca si constitutie(1,87m/68kg)…nu ar fi rau pentru o fata…insa acum mi se pare slabutza; de mancat, cam de la un an si jumatate mananca bine, inainte era durere…

  8. asta nu-i rau, fetele nu tebuie sa fie mici si indesate, dar pana la urma oricum ar fi sanatoasa sa fie!pupici

Lasă un răspuns

