Stop! Ne-am innoit !

Desi nu am vrut in ruptul capului sa-i iau premergator ( el este inca un copil lenes, motric mult mai lenes decat alti copii de varsta lui , in sensul ca Ayan nu se ridica nici in picoare inca, nu vrea sa se ridice in fund din culcat decat cand are el chef sau vreun interes, nu merge de-a busilea, nu s-a intors in etape – cum am auzit si vazut la alti copii – de pe burta pe spate si de pe spate pe burta si intr-o zi le-a facut pe toate si chiar rasuciri duble de pe spate-burta-spate-burta ) ieri am comis-o.Efectiv ne zapacise cu atata urlet, efectiv am zis ca o sa capiem zilele astea cu atata mataiala, nimic nu-i place, nimic nu-i convine, tot ce facem e absolut pe dos pentru el si maraie si mataie, II IES DINTII ! Am inteles si il cred ca-l dor gingiile groanic, il tin in brate, il alint, il pupacesc dar…la un moment dat clachez.Si vreau si eu sa merg la wc macar 5 minute pe zi fara sa mai povestesc in gura mare ce fac la toaleta ( daca ma aud vecinii sigur ma cred mama perversa ), vreau si eu sa pot sa ma pieptan si sa ma spal pe dinti 10 minute , timp in care sa ma gandesc si eu putin la ale mele.Neah…Nu se poate !!! Cat sunt la wc strig, sa ma auda vorbind cu el, cat ma spal pe dinti si imi fac toaleta, maimuta sta in fund pe covorasul din hol si ma priveste.Cat gatesc sta in scaunul de masa si vorbeste cu mine si eu cu el, ii spun cate-n luna , cate-n stele.Am hotarat sa-i luam un premergator deoarece salele mele nu-mi mai permit sa-l tin atarnat de mine.Punct.Si aseara ne-a venit obectu’ cu pricina.Super tare! L-am montat repejor ( imi faceam 100 de rugaciuni in gand sa vrea sa stea in el, motiv pentru care nici nu i-am luat vreunul sofisticat,ci unul mai ieftior ) si cand a fost gata l-am asezat pe Guguluf in el.Aseara…super incantat.


Astazi?Plansete si urlete si tipete pana la Dumnezeu ca nu vrea in premergator.Minunea a tinut nici macar 3 zile. :-(( Perseverez insa si poate maine are o zi mai buna.Macar am sacrificat doar 70 ron si nu alte milioane aruncate pe geam.Dar totusi , sper ca maine vine o zi mai buna si va vrea sa stea si acolo sa se joace linistit.

3 comentarii la “Stop! Ne-am innoit !

  1. Nu mai e faza ca orice minune tine 3 zile. Acum e ca tine 3 minute, 3 ore sau 3 zile. In cazul lor 3 ore maxim. Cunosc faza. Eu o mut pe Miruna din premergator in scaun, din scaun in patut, din patut in pat, din brate pe picioare, din culcat in fundulet si invers, din camera la mansarda si tot asa trec zilele. Asta e… ne facem noi mari.

Lasă un răspuns

