Cariera sau timp liber? ( sondaj de opinie )

Aseara discutam cu D. despre faptul ca el pur si simplu nu mai are chef in viata lui de acum incolo sa mai fie carierist.I-au ajuns toti anii in care a muncit de dimineata pana seara, cand nu avea sarbatoare, weekend, vacanta, seara libera, cand nu-si vedea amici, prieteni sau pe cei dragi cu lunile uneori ca vesnic era bagat in diverse, el vrea sa-si vada Guguluful crescand, vrea sa aiba program destul de soft, nu prea mari batai de cap si nici nu-l mai pasioneaza vreodata vreun business.Nu vrea sa-l vada pe Ayan numai noaptea, nu vrea sa traga la jug in timp ce copilul ar fi prin vreo vacanta scumpa dar fara noi, nu mai are chef sa munceasca ore-n sir.M-am mirat de ceea ce mi-a spus pentru ca el este genul de carierist inversunat, de om care munceste enorm si caruia ii place banul.Eu…toata viata am fost o boema, nu m-am agitat ever pentru facut cariera ( se poate trai minunat si fara ), nu am sa ma agit nici de acum incolo vreodata sa fiu carierista, insa am avut mereu noroc.Spre deosebire de D. care a muncit mult si greu si fara sa-i dea niciodata nimeni nimic, eu sunt o mare norocoasa care a avut mereu joburi faine, cu munca destul de soft si banuti multi, vesnic imi pioca diverse propuneri de scos bani si iau numai ce-mi convine mie.Eu vreau sa ma scol tarziu, eu vreau vacante si plimbari, vreau seri libere si weekenduri la fel.Nu ma vad ever un sobolan de birou, stand tintuita ore in sir in fata unui pc ( laptop), nu ma vad sacrificandu-mi eu viata de familie pentru a le face altora a big, big ass.No way!
M-am gandit sa fac acest sondaj deoarece chiar sunt curioasa sa vad cati „puturosi” boemi ca mine exista si cati carieristi din randul celor care ma citesc 😀 Spor la rezolvat poll -ul ( pana si pe asta l-am facut cu iz si tenta de vacanta, rezulta gargaunii din capul unei boeme )

Un comentariu la “Cariera sau timp liber? ( sondaj de opinie )

  1. Votat! Varianta 3 mi s-ar potrivi mie. Si are mare dreptate sotul sa vrea sa petreaca cat mai mult timp alaturi de voi. Sunt momente minunate, care trec mult prea repede, se duuuuc …

Lasă un răspuns

