Am fost iar premiati

Am primit de la Oana 2 premii deodata, am inceput anul cu dreptul 😀


ii multumesc inca o data si aici si le pupam dulce pe fete, iar Ayan le daruieste un buchet de flori

La randul meu, vreau sa dau premiile acestea Laurei, lui Svea, mamicii de Andreea ( noua mea descoperire ), lui Mamituni si tuturor celor care ne citesc cu drag zilnic.Va pupam !

7 comentarii la “Am fost iar premiati

  1. Pingback: My 2010 year in blogging – review « Lumea lui Guguluf

Lasă un răspuns

