D'ale noastre citire…

Cu ce ne mai laudam in ultimele zile?
Am fost tare prinsi ( si inca mai suntem ) care, cum a putut cu examene si sesiuni , eu am dat 2 in 1, ceea ce nu mi s-a parut corect, dar bine ca am scapat si de un examen si de o restanta capatata de cand am nascut, dintr-un foc.Mai am ceva examene si sper sa fie bine ca si la cele de ieri.
Mai nou, am o indeletnicire de care ma mir si eu ca am rabdare s-o fac, dar am prins gustul si-mi place de nu mai pot! Ieri toata ziua am avut timp sa tricotez :-D.Da, da, fac si asa ceva, ce va mirati?Nu a crezut nici D. cand i-am spus ca ma apuc de tricotat :-D.Am hotarat sa-i fac Gugulufului 2 puloverase din mohair nepufos, am luat andrele si lanica si m-am pus pe treaba.Ieri i-am terminat deja spatele si am inceput si fata puloverului, maine il termin probabil pe tot.

Alta gaselnita care ma face cu adevarat fericita in perioada examenelor este faptul ca nu mai gatesc zilnic pentru copil.Nope… am zis pas statului in bucatarie zilnic ca sa ii fac o mancarica care poate sta bine merci la congelator in borcanase de la Chicco.Cam asa:
1.fierb bine legumele si carnea sau ficatul ( separat, arunc apa si le pun iar la fiert impreuna cu legumele ) si le pun in blender :

2. le toc timp de 1 minut in blender pana ajung asa:

3. le amestec cu un varf de cutit de unt :

4.rezultatul arata asa, inainte de-a fi bagate la congelator :

Astfel preparate, dimineata la sculare scot cate un borcanel si-l las la dezghetat, il incalzesc si i-l dau Puchitei.Timp castigat si vad ca nu a patit nimic.Dupa ce termin cu sesiunea probabil ii voi gati iar zilnic, momentan ma simt ok asa si eu si el, toata lumea este fericita.
In ultimele zile a tot inceput sa-mi traga de lingura, vrea el s-o apuce, drept pentru care m-am gandi ca n-ar strica sa-i cumpar un altfel de accesoriu pentru masa de unde sa inceapa el sa se mozoleasca singurel incet-incet.L-am gasit la Miniblu si a costat 34 ron:

Aseara i-am dat pentru prima oara gris cu lapte.A papat absolut tot cu multa pofta ( desi in ultimele zile nu-i mai este foarte foame din cauza dintisorilor care-i cresc).Fiind „in deplasare” la ai mei, i-a pregatit mama grisul ( 500ml lapte Tnuva 1,5% grasime si 3 linguri de gris + 1 varf de zahar vanilat ) i l-a facut moale si bun tare de tot.Noi am halit alaturi de el, dar am pus si ceva dulceata pe deasupra.
Ultima chestie, demna de notat si de tinut minte, este faptul ca ultimamente bucuria si-o exprima prin…tipete.Dar nu tipete d-astea mai mici ca si intensitate.Neah…urla cat il tin plamanii, chiuie de nu mai poate , vecinii ne aud sigur, dar nu am cum sa-l fac sa inteleaga ca nu e ok sa zbieri asa.Deocamdata ne bagam dopuri in urechi, ne intarim nervii si rezistam eroic la zbieretele lui.Oare cat dureaza si faza asta????

5 comentarii la “D'ale noastre citire…

  1. Dureaza, dureaza 😀 La Eliza a devenit si mai intens! Tipa cat o tin plamanii, de o sa ma trezesc cu Protectia Copilului la usa intr-o zi!

  2. Doamne sfinte ! Urla efectiv de zici ca il schingiuim, timp in care el si rade, dar cei din afara nu aud decat tipetele, nu vad si fata lui cea vesela :-D. In plus urla foarte tare la jucarii si nu mai vorbeste deloc ca inainte cu silbae, acum doar urla.Asa e faza?

  3. Buna. Nu iti face griji cu gatitul, si eu faceam la fel, o portie o inchideam si o pastram in frigider, alta in congelator; asta pt a sta mai mult cu ea afara si pt faptul ca ea dormea f putin ziua si nu ma lasa sa imi fac treaba; mai sunt niste borcanele, la set de la avent, eu am avut 24…unele de 180ml, alltele de 240…
    Manifestarile de bucurie prin chiuituri si tipete sunt si la 2 ani::)…deci…nu se schimba copilul, ne resemnam noi!

  4. uite o sa caut si borcanele de la Avent, p-astea de la Chicco le-am luat inainte sa nasc , erau destinate pastrarii laptelui matern in ele, cum n-am avut lapte bagam mancare solida in ele :-D.Cat despre tipete…m-ati incurajat :-D. Ne inarmam cu rabdare si ne vom resemna 😀

  5. Pingback: Doua maini dibace « Lumea lui Guguluf

Lasă un răspuns

