O noua etapa, un nou inceput

Astazi a fost o zi deosebit de incarcata, ma simt obosita rau si schimbarile ce au avut loc nu m-au lasat sa-mi trag sufletul intreaga ziulica.Acum ca am apucat sa mi-l trag, m-a apucat tristetea .
In sfarsit, am baiat mare: NE-A IESIT PRIMUL DINTISOR !!! ( incisivul inferior, central, dreapta )Nu a facut nici febra, nici diaree doar a urlat cat l-au tinut plamanasii lui, a marait ca un caine in cusca si a vrut numai si numai agatat de mine ca o maimuta ( mi-a rupt salele azi, am crezut ca fac hernie cu „sacul” de 9200gr in spinare o zi toata ).

Ca sa-i treaca supararea, i-am cumparat niste cuburi pe care le ochisem eu de mult timp.Cand am iesit de la cumparat cuburi mi-a iesit in cale un tataic care vindea dintr-o cutie de carton uriasa, jucarii misto tare dar pentru copii mai mari ( cred caerau ceva furaciuni ca prea erau multe, diferite total si super ieftine) , i-am cumparat si de la tataie ala un elicopter care canta si se lumineaza misto de tot.


In drum spre casa, am trecut pe la covrigarie si azi i-am luat primul lui covrig pentru rontait.A fost extaziat,efectiv! Atat de mult s-a putut bucura copilul asta ca a rontatit covrigul , parca ii dadusem vreo super specialitate sa molfaie.
Ajunsi acasa, l-am asezat pe covor pe-o patura ( mi-am imaginat ca va face mizerie, dar nu in halul in care a fost 😀 ) i-am dat cuburile si elicopterul, dar mai intai de toate i-am dat covrigul si m-am pus pe pozat









Dupa ce a terminat cu covrigul molfait , a inceput marea nebuneala cu jucariile, cuburi bagate in gura pana-n gat, elicopterul studiat si parastudiat, pus mana la pilot sa-l opreasca sa nu mai bata in tobita 😀 ca-l enerva si tipa la pilot dupa care l-a blocat cu degetele 😀 ca sa nu mai poata bate .L-a rezolvat 😀


Dupa atatea lucruri noi si ziua era fireste sa se termine tot cu o schimbare.Din seara asta l-am coborat pe Gugulufix cu-n etaj mai jos :-D, doar cu patul :-D.Mi-era nu stiu cum cand l-am vazut acolo jos culcat, ma obisnuisem sa arunc asa la inaltime cate un ochi si noaptea, dar de azi avem baiat mare care vrea sa se agate cu mainile de pat sa se ridice si mi-e frica sa-l mai las sus cocotat sa nu cada din pat cumva.asa ca de azi suntem complet schimbati, suntem trecuti la o noua etapa a vietii noastre.

( fireste ca nu putea adormi fara joaca cu pilota,tras inj cap, tras jos de pe cap )


Acum la final de zi, dupa ce a adormit odorul meu, imi venea sa plang.Au trecut atat de repede lunile, am trecut atat de usor si de repejor la o alta etapa incat mi se pusese un nod in gat, nu vreau sa treaca timpul atat de repede, vreau sa ma bucur din plin inca de toate zilele astea pe care Ayan mi le face de neuitat si de neinlocuit.Ma gandesc ca acum scriu ca am trecut la o alta etapa, maine-poimaine scriu ca l-am dus la cresa, apoi postez despre prima serbare la gradi si imediat ajunge si scolar cu primul dintisor cazut.Offf…tare as vrea sa pot opri in loc timpul, sa ne bucuram cu mult mai mult de clipele astea superbe, sa pot impietri momentele cand il pup de-l zapacesc si el ma prinde cu manutele in jurul gatului si scoate niste chiote specifice alintului.
Bun venit noua etapa, bun venit nou inceput, stai mai mult de data asta, sa ne bucuram mai mult !

5 comentarii la “O noua etapa, un nou inceput

  1. Frumos! Tare frumos! Aşa e, timpul zboară, nemilos de repede, dar n-avem ce face! Totul e să ne bucurăm de fiecare secundă minunată rezervată şi s-o retrăim prin intermediul filmuleţelor şi a fotografiilor! Şi, bineînţeles, al memoriilor de pe blog! 🙂

  2. Vai, cat e de dragut! Imi place tare mult cum vorbesti despre el si cred ca esti una dintre putinele mamici pe care le-am auzit vorbind asa despre trecerea timpului ( cele mai multe nu ar vrea decat sa treaca o data, ca sa nu mai aiba atata treaba…)
    Spor mai departe si succes cu piciu’cand o sa-i creasca si restul dintisorilor, sa nu te chinuie la fel de mult 😛
    Va pup!

  3. Alex, cu cat cresc copiii si problemele sunt mai mari.Eu nu cred ca acum sunt atatea treburi, mai tarziu cand va ajunge la gradinita, scoala incep adevaratele probleme.Acum este inca liniste si pace in viata noastra 😀

  4. bravo Ayan. Felicitari pentru dintisor. cum e cu patutul mai jos? eu inca nu l-am coborat. masa de infasat o mai folosesti? Miruna nu mai incape in ea si o si incurca la ridicat picioarele cand e in patut.
    Ayan a papat covrigul sau doar la ros asa putin? nu se ineaca. noi suntem la inceput cu diversificarea si sunt tare nedumerita.

  5. noi nu am folosit niciodata masa aia de infasat si nici alta masa de infasat, am folosit simplu patul mare in care dormim noi.E mult mai comod pentru toti asa.Covrigul l-a molfait si atat.Cum sa-l manance?nu poate mesteca si nici inghiti bucati mari.Tot ce i se pare lui mare scoate din gura ceea ce mi se pare super.Spor la diversificat, mai aveti drum lungut pana la covrig 😀

Lasă un răspuns

