Biscuiti pentru sugari

Postez pentru ca am discutat cu mai multe mamici acest aspect si parerile sunt impartite, mie pediatra mi-a spus sa-i dau biscuiti populari incepand cu 4 luni, eu nu i-am dat deloc biscuite ( i-am ingrosat piureurile de fructe cu cereale de orez dietetice ) pana acum o saptamana cand am gasit la Carrefour, Ploiesti insa, acesti biscuiti care sunt super buni la gust dar cam scumpi, am dat pe 12 biscuiti mici 14 ron.Nu au deloc gluten, sunt indicati dupa 6 luni si arata asa.

9 comentarii la “Biscuiti pentru sugari

  1. As zice ca da. Orezul nu contine gluten; noi mancam cu spor turtite de-astea de pe la 9-10 luni (chestia e sa aiba suficienti dinti, ca trebuie rontaite).
    Da-i cate putin (ca la orice aliment nou); umezeste biscuitii in ceai (cat sa-i inmoi odata, ca pot fi cam innecaciosi) si stai langa el cand mananca, sa nu se inece.

  2. Buna.
    Orez poti sa ii dai, sigur, dar rondelele alea nu cred ca sunt de el, cred ca il ineaca; mai gasesti si prin farmacii biscuiti fara gluten; pana la ce varsta nu vrei sa ii dai gluten, 10 luni?
    Eu comandam din Germania de pe http://www.babypoint.ro/ o gramada de chestii pt bebe, incepand de la varsta voastra, borcanele, biscuiti…incearca sa vezi daca te tenteaza ceva.

  3. ii faceam un orez slab, moale, fiert cu ceva legume; eu ii puneam ulei de masline cand mixam, nu il fierbeam deloc(uleiul); orezul il mixam cu carne, galbenus sau ficatel;

  4. am inteles, de saptamana viitoare incercam si orezul in acelasi fel.Nici eu nu am fiert niciodata uleiul de masline, i-l dau in stare pura

Lasă un răspuns

