Primul iaurt !

Azi a mancat pentru prima oara in viata lui iaurt.Am inceput cu 3 lingurite dar cum este Fomila-Lati -Lungila, ar fi mancat tot borcanul.Nope! maine continuam cu iaurtel.Azi l-a servit dupa piureul de legume cu carnita ca sa fie satul caci daca il testez pe foamete, e mare problema! Urla sa-i livrez repede de tot mancarea si nu mai inteleg nimic daca ii place sau nu.Las imaginile sa vorbeasca mai mult decat as scrie eu 😀

4 comentarii la “Primul iaurt !

  1. Este super mancacios si in general este un copil minunat! Nu am avut cu el probleme deloc, sa tot faci copii d-astia.Lasa ca la al doilea imi scot parleala :-D, asa se spune, unul cuminte si ascultator si celalalt iti scoate pe nas toata viata asta linistita, asa-i? 😀 Tu poti sa-mi confirmi…

Lasă un răspuns

