Ce a reusit sa faca o mama "monstru si denaturata" cu al ei copil, in 6 luni de viata !

Duminica, al meu copil va implini 6 luni.Nu-mi vine sa cred ca Ayan exista in viata noastra de jumatate de an, nu stiu efectiv cand a zburat timpul.Daca la inceput cand l-am nascut si-n timpul sarcinii am avut o mare teama cu privire la modul in care se creste un copil, acum dupa jumatate de an, vreau sa ma pup singura si sa ma felicit ( de la altii zilnic primesc felicitari ) pentru modul in care l-am crescut pe Ayan pana acum.Atunci cand aveam starile alea de panica, un gand ma linistea totusi, si-mi spuneam tot eu in sinea mea:” doar ai crescut atatea generatii de copii si au venit atatea zeci de parinti sa-ti multumeasca pentru felul in care i-ai educat, tocmai cu al tau n-ai sa faci fata?” Si da, ma nelinisteam, pentru ca la cei pe care i-am educat, tineam intr-o oarecare masura, dar nu-i iubeam atat de mult cum il iubesc pe Surubix.Atunci cand iubesti enorm esti tentat sa fii cu mult mai tolerant si sa treci cu vederea mult mai usor, lucruri pe care altora nu le-ai fi iertat sau nu le-ai fi permis.De aceea, spaima ca nu am sa pot fi ferma cand voi spune NU!, de aceea stresul ca nu voi putea sa-l dojenesc sau sa-l pedepsesc atunci cand va fi necesar, de aceea frica ca am sa-i permit sa faca sau sa vorbeasca lucruri pe care nu le-as permite in mod normal niciunui alt copil.
Timpul scurs a rezolvat problema, am inteles ca iubirea pentru un pui de om ( desi este cu mult mai mare ca si iubirea pentru ceilalti apropiati noua ) inseamna a face si a actiona pentru a-i face lui bine si nu pentru a face ceea ce vrea el si crede el ca este bine.
In tot acest timp ( si am ajuns inca o data la concluzia clara ca femeile sunt cele mai rele specii de pe acest Pamant, atunci cand sunt proaste, invidioase si frustrate – cea mai naspa combinatie ) am fost criticata, blamata si aratata cu degetul, datorita modului in care imi cresc si-mi educ copilul.Am ras atunci si le-am urat in gandul meu si nu numai, tuturor celor care au dat atunci cu oua stricate, sa aiba parte de niste progenituri care sa le faca exact ceea ce merita, dupa modul in care si-i cresc.Si nu stiu cum am zis si am gandit asta caci chiar asta li se intampla ( deh! cineva acolo sus nu doarme 😀 ) : nopti albe fara numar, nazuri la mancare incat aud ca unele isi doresc chiar „sa-i torn si sa-i dau cu castronul in cap! ” ( Geezzzzzzz eu asta chiar ca n-as putea face ever, cu Ayan, chiar de m-ar calca pe nervi groaznic ), plansete la greu si probleme care mai de care mai ciudate, cu sanatatea copilasilor (bietele sufletele nevinovate).
Eu mi-am vazut de ale mele, ele de-ale lor, iata ce am reusit eu sa fac cu acel copil caruia i se prevestea, nu cu mult timp in urma, ca va fi sociopat si handi si…
Azi Bimbix este un super copil reusit ( fara falsa modestie o spun, ca nu exista zi in care macar 2-3 persoane sa nu-mi spuna ca am un copil superb si minunat !), un copil care in 6 luni de viata a fost doar o singura data bolnav de gripa ( si pe aia a luat-o, ca altfel nu era deloc bolnav ) si o alta singura data racit putin, ca am fost la munte.Este un copil care n-a avut in viata lui o diaree, n-a vomat niciodata, nu are probleme cu scaunul sau constipatii, nu a avut colici, nu face nazuri la mancare ( la nicun fel ), a facut ceva scheme la inceput cu lingurita ca nu stia sa inghita si este haplea si ar vrea sa haleasca tot dintr-o inghititura daca s-ar putea, nu a avut niciodata febra, nu face nazuri la baie, nu plange fara motiv, nu suge degete sau maini ( are suzeta sau jucarii pentru asta), doarme toata noaptea fara nicio intrerupere de la ora 22:30 pana a doua zi dimineata la ora 10 a.m., afara ii place la nebunie, l-am scos si pe ploaie si pe putina ceata si pe putin vant, il luam cu noi peste tot, il ducem in aglomeratii, este tinut in brate si dragalit de mai multe persoane apropiate noua si nu ne-am opus niciodata ca vezi Doamne ia microbi si nu trebuie atins, nu-l sterg la fiecare 5 minute cu servetele pe maini ( de fapt nu-l sterg deloc momentan pe maini pentru ca in carut nu are contact cu nimic , cand va incepe sa scormoneasca pe jos sau sa mearga in patru labe atunci o sa-l dezinfectez , dar nu excesiv ca nu-l vreau din marmelada), mananca doar de 4 ori pe zi si atunci fara nazuri si cu lingurita, sta cuminte ba chiar ii place la nebunie in cadita la baie, plecam cu el si am fost plecati din Bucuresti si se comporta exemplar, este echilibrat, vesel tot timpul, iubaret.Se intoarce de pe o parte pe alta, de pe spate pe burtica scotandu-si singur bratul ramas sub el in momentul intoarcerii, sta bine in fundulet nesprijinit si neajutat de noi, nu spune nici „mama”, nici „tata” si nici alte cuvinte pe care le spun copiii altor cucoane, copii mai mici de varsta ca si el, dar vorbeste si bolboroseste toata ziua pe limba lui, rade tare, a invatat sa inghita bine si nu mai sughite cand rade sau cand vorbeste, se joaca cu jucariile lui, canta, ii place enorm muzica si sa se uite in oglinda.E prietenos si zambitor cu toti strainii.
Alimentele pe care le mananca el la 6 luni sunt: ciorbita de legume cu carnita de pui ( piept dezosat fara pielita, legume precum: morcov, patrunjel, pastarnac, ardei gras, telina, patrunjel verde, dovlecel ), suc de piersici, morcovi, caise, struguri,mar, para, portocala, mandarina, grepfruit , cereale de orez dietetice, lapte Humana 2,branzica de casa, banana, mere rase, iaurt simplu.Bea ceai de fructe / piersici si apa multa.
Nu mai bea cu nicio tetina de biberon, i le-am schimbat si bea cu tuturus de canita, perfect.In carucior il plimb in fund la nivelul ultim al spatarului.
Este dezvoltat fix asa cum spun cartile de pediatrie, cartile „alea de acum 40 de ani” :-D.
Pentru tot ce-am reusit pana azi , pentru copilul minunat pe care-l am la ora actuala ma felicit calduros si-mi ofer si-un buchet de flori, virtual macar !!

Asa arata copilul minunat ce-l am , la 6 lunite:





4 comentarii la “Ce a reusit sa faca o mama "monstru si denaturata" cu al ei copil, in 6 luni de viata !

  1. I totally hate you 😀 Eliza mea se trezeste noaptea de doua ori si nu-si bea laptele decat din biberon, nu vrea canita. Deh, daca n-am incercat la timp….Numai apa o bea din canita. Si lapticul de 2 noaptea e obligatoriu oricate scheme as incerca. Si da, nu face la olita ca copiii altor cocoane, vorba ta, dar per total e un copil reusit.

  2. Hai sa-ti mai zic una ca sa fie tacamul de uraciune complet :-D, luna viitoare il pun pe olita ca el are ore aproximativ fixe la scaune , i le-am invatat deja si in apropierea momentului il pun pe olita si-l pazesc.Chiar daca uneori va mai face si ceva murdarele pe hainute, asta e…altfel nu iese nimic.Eu pe la vreun an si un pic vreau sa-i elimin pampersul de zi definitiv, desi presupune un efort din partea-mi sa spal si sa calc mai mult, dar imi asum aceasta responsabilitate.Noaptea va fi mult mai greu sa-l dezobisnuiesc de pampers si atunci cand o voi face, va trebui sa ma scol noaptea de cate ori face pipi ca sa merg cu el la toaleta.O s-o fac insa si p-asta, ca atunci cand merge la gradi sa nu ma injure colegele mele asa cum faceam noi toate cu mamele ale caror copii stateau la 4 ani cu pampersul la poponeata.
    Nu ma mai uri Lauras, Eliza e faina si cum ai invatat-o asa o ai :-D, nu-i vina veveritei mici.Pupam

  3. felicitari pentru cele 6 lunitze implinite. Ayan e un copil minunat si frumusel foc. eu cred ca esti cea mai in masura sa iti educi copilul cum vrei si cum crezi ca e bine pentru el. felicitari si pentru voi ca parinti. un pupic de la Miruna pentru Ayan si pentru mami a lui.

  4. multumim mult si ii uram si noi Mirunei un sincer La mult lunite 😀 pentyru ziua de ieri si-i dam o floricica virtuala.

Lasă un răspuns

