Clopotei, clopotei, suna clopotei

Azi de dimineata am fost foarte harnici, am dat drumul renilor sa plece, nici azi-noapte nu prea ne-am odihnit, caci am avut mult, mult de lucru.Am” lustruit ” renii, i-am adapat, i-am alimentat ,
le-am tinut lectii despre itinerariu, despe cum sa se poarte pe drum si cu cei ce-i vor intalni in calea lor pana la destinatie,

i-am incarcat si i-am chemat si pe elfi sa-si faca bagajele, caci au drum lung de tot pana la cel / cea caruia / careia au de dus cadoul.

Acestea toate fiind zise, ne-am imbratisat toti, ne-am luat la revedere si astept sa vad cum vor ajunge la destinatie.( cand ajung acolo renii toti or sa ma strige in cor ca sa stiu ca-s bine merci si au livrat in regula cadoul ).Ce are de facut destinatarul / a cadoului pana la venirea renilor si a elfilor ?

1. sa impodobeasca bradul cat mai frumos

2. sa isi aseze constiincios ( asa ca-n fiecare an ) cizmulita de cadou si sa astepte nerabdator/ e, cu ochisorii sclipindu-i de eomtii, venirea Mosului.

Lasă un răspuns

