Sunt deja un mic intelectual

Faptul ca-mi place sa citesc nu este un paradox, parintii mei,ambii, au pasiune pentru lectura, ideea este ca eu am inceput cu ceva mai soft sa nu ma obosesc prea tare de micut.Am o adevarata pasiune pentru reviste, dar nu orice fel de reviste, savurez cu mare placere mai ales revistele glossy si pe cele pentru mamici si bebei.
Zilnic am ora mea de citit si rasfoit revistele, dupa cum se poate vedea si din foto 😀
Picture 114 Picture 119 Picture 153 Picture 165 Picture 167 Picture 161

Lasă un răspuns

