Vorbim, vorbim si nu ne mai oprim

In jurul meu cui ii spuneam ca eu povestesc cu fi-miu toata ziua, se uitau crucis si mi-au spus ca „o sa-l faci un mamos, draga! „.Nu stiu daca o sa-l fac ” un mamos, draga „, dar sigur limbajul am sa i-l dezvolt excelent si il incurajez tot timpul sa-mi povesteasca ce si cum.E clar ca este foarte implicat in ceea ce-mi spune si eu nu fac pe proasta, ci ma prefac ca este foarte interesant ceea ce-mi povesteste el acolo pe limba lui si vreau sa aud si mai mult :-D.

Lasă un răspuns

