Aventurile lui Surubel si Piulita

Azi am 2 mari motive sa fiu tare vesela si anume:
1. s-a tras la sorti si am aflat al cui Mos din blogosfera voi fi, am aflat cui am sa-i aduc anul acesta zambetul pe buze la zi de Sarbatoare 😀
2.Citind un blog am dat peste ceva ce mi-a adus aminte de copilaria mea.Si brusc m-am luminat la fata, am simtit in nari aroma de scortisoara de la merele in foietaj pe care mama mea mi le facea si mi le „livra” sub plapuma, unde eu citeam de zor cu o lanterna 😀 „Aventurile lui Habarnam „.
habarnam1
Povestea cartii cartonate de culoare albastra este asa: prin clasa a 3-a, am primit de la un pusti, cadou de ziua mea, o carte mare si groasa, de culoare albastra, cu niste coperti mari si cartonate, carte intitulata „Aventurile lui Habarnam”.M-a amuzat foarte tare titlul si cum imi placea enorm sa citesc m-am apucat sa savurez intamplarile din carte.In scurt timp, devenisem atat de indragostita de cartea respectiva, incat dormeam cu ea sub perna :-D.Ai mei imi stingeau seara lumina si ma pupau de noapte buna si cum imi inchideau usa eu ma bagam sub plapuma cu capul si citeam la lumina unei lanterne, stand pe burta, pana ma lua somnul de nu-mi puteam tine pleoapele deschise ( lanterna era una d-aia smechera de se baga in priza si se incarca ).In concediu cand am plecat hop! cu cartea dupa mine, sambata dupa-masa cand era timp liber ( eu atunci invatam si sambata dimineata ), mama imi facea mere in foietaj si eu ma bagam sub patura si citeam acolo :-D.
Ce legatura are asta cu Ayan?In momentul cand s-a mai marit putin in burtica mea, eu nu reusisem sa-l vad cum arata si doar il simteam cum se tot intorcea si se rasucea.Atunci am spus ca porecla lui va fi Surubel 😀 si asa ii mai spun si acum.Am uitat de atatia ani de cartea respectiva, dar azi cand am vazut-o si cand am citit cu Surubel si prietenul lui Piulita m-am inmuiat toata, mi s-a parut ca toate in viata asta au o legatura si ca nimic din ce ni se intampla nu este intamplator.Fireste ca mi-am luat cartea de pe net si o citesc iar cu nesat, dar nu sub plapuma de data asta, ci in fata pc-ului.Am sa fac cumva sa i-o gasesc si lui Ayan sa i-o cumpar, daca nu, o iau de pe net dar oricum va sti povestea cu Habarnam si ai lui prieteni 😀

2 comentarii la “Aventurile lui Surubel si Piulita

  1. Ayandari, am eu cartea cu habarnam, exact varianta aia veche si albastra, daca iti face placere, ti-o trimit. Nu e in stare perfecta (nu ti-a placut numai tie 😉 ) dar inca arata bine. Ti-o trimit cu cel mai mare drag.

Lasă un răspuns

