Grea dilema…

Dupa tot ce s-a intamplat in ultima perioada, dupa cate chestii naspa s-au ivit prin mailurile mele si pe mess, am stat in mai multe seri cam asa Disney Myspace Graphics gandindu-ma la o faza care, pe bune, m-a bagat intr-o mare ceata, dar nu ceata, ci pacla deasa, de unde nu pot momentan iesi.
Am stat si am analizat problema pe toate partile Disney Myspace Graphics
, m-am gandit si m-am razgandit fara a putea insa a ajunge la o decizie finala.
Toti cei care avem copii, ne dorim din suflet sa-i educam cum este mai bine, toti avem modelele nostre in viata, provenim din medii diferite si am primit educatii diferite, ne invartim acum in medii la fel de diferite si gandim in mod evident total diferit unii fata de altii.De cele mai multe ori ceea ce noua ni se pare a fi ok se dovesdeste a fi gresit pentru altul si viceversa.Mai avem principii unii, principii ce nu ni le calcam – ca deh! asta-i felul nostru de-a fi si nu ne putem modela sau schimba acum- principii, idei, ganduri si sentimente ce le vom transmite cu voie sau fara voie copiilor nostri, copii ce in mod voit sau nu, le vor imprumuta pentru o vreme sau poate pentru totdeauna de la noi.
Eu, personal, cel mai tare sunt speriata Disney Myspace Graphics de faptul ca nu stiu daca este ok -avand in vedere actuala societate romaneasca in care traim si in care probabil va trai si Ayan - sa-l invat sa fie ca si mine.Adica, pe intelesul tuturor, eu sunt o persoana super directa, o persoana care nu suport ipocrizia si ipocritii, o persoana care nu plec de acasa niciodata cu gandul ca daca iau si peria la mine sa-i perii pe X si Y sigur voi obtine ce-mi doresc sa fac, sunt un om care spune lucrurilor pe nume indiferent ca plac sau nu auditoriului, sunt persoana care de multe ori spune cu voce tare ceea ce gandesc mai multi, dar n-au curajul s-o spuna de teama de-a nu deveni incomozi, nesuferiti, sa-si faca dusmani.
In aceste conditii, vazand cati oameni sunt astazi total opusul meu pentru a "trai bine" cum spun ei, ma gandesc daca pe Ayan -desi e oribil sa fii asa, in viziunea mea - ar trebui sa-l invat ca e bine sa nu spuna niciodata adevarul cuiva in mod direct, daca stie ca acest adevar ar putea supara interlocutorul, sa-l invat sa "minta frumos" pentru a avea langa el oameni care sa-i tina companie, sa-l invat sa faca complimente gratuite doar pentru a-l accepta o comunitate in sanul ei, sa-l invat ca indiferent daca are parerile lui proprii nu trebuie sa si le sustina si mai rau sa nici nu le spuna, caci ar putea deranja si atunci si-ar pune toata lumea in cap, sa-l invat ca a nu face parte dintr-o turma si a avea principiile tale este nasol si nu trebuie sa se intample asa ceva, sa-l invat sa intoarca si celalat obraz atunci cand sigur vor "da" in el anumite persoane, doar pentru ca ei nu inteleg exact esenta spuselor lui, sa-l invat sa fie lingusitor si sa perie oamenii de care are nevoie si dupa ce si-a rezolvat problemele cu ei sa nu le mai dea nici salutul obisnuit, sa-l invat ca unii oamenii vor sa iasa cu price pret in evidenta avand complexele si nemultumirile lor proprii, facand asta prin diverse metode, chiar calcand in picioare alti oameni si el vazand asta trebuie sa plece capul si sa taca ca sa se dea bine cu lumea, sa-l invat ca toata lumea este buna in ziua de azi, toti oamenii sunt de bine si iti vor numai binele, toti sunt prietenii tai, cand de fapt daca te duci la un medic si lasi inaintea ta ( cand iti vine randul fireste si cu un afis mare cat dupalpul existent, in care se anunta ca gravidele au prioritate ) o gravida aproape sa nasca sa intre in fata ta , se revolta 20 de batrani ca stau acolo de 2 ore si nu-i intereseaza de nimeni ca sunt si ei bolnavi?!, sa-l invat ca toti oamenii ii sunt prieteni si trebuie sa-si deschida sufletul in fata lor atunci cand in privat respectivii "prieteni" au un cui impotriva unei persoane, o blameaza si dau cu rosii cat pot, persoana cu care public isi ofera flori, pupici si vorbe numai de bine, sa il mai invat ca trebuie neaparat sa tina seama de pareri neavizate ca sa poata sa nu fie judecat, blamat si chiar jignit?Sa-l invat totusi sa isi controleze tot timpul limbajul si gestica, mimica transformandu-se intr-un freaky machine pentru ca exista persoane care-l vor desconsidera total, il vor considera un looser si chiar i-o vor arunca in fata datorita faptului ca a folosit niste jargoane pe care ei nu le uziteaza din varii motive?
Grea dilema, grea incercare si greu job de a-ti canaliza azi copilul pe un fagas.Disney Myspace Graphics

Ma tot gandesc cum ar fi mai bine, daca sa-mi calc peste principii si sa-l invat ca-i minunat azi sa fii un ipocrit, ca numai asa te vor iubi toti daca sti sa dai bine cu peria si sa le spui minciuni frumoase pe care si le doresc sa le auda de la altii, daca sti sa te folosesti la momentul potrivit de omul potrivit dupa care ii dai cu-n urias flit, daca nu sufli o vorba adevarata despre tine, familia ta, planuri de viitor, etc. pentru ca daca iti merge bine te invidiaza si se nasc automat rautati, daca iti merge rau dupa o perioada de bine ,se bucura si isi spun ca ai meritat raul asta ca prea ai dus-o ca-n sanul lui Adam.
Disney Myspace Graphics uite-asa ma tot perpelesc in ganduri si nu am ajuns inca la o decizie finala, desigur ca mai am timp s-o fac, insa...cum voi ajunge la o concluzie?
Grea dilema...Disney Myspace Graphics

2 comentarii la “Grea dilema…

  1. buna draga mea,si eu m-am gandit mult la chestiunea asta pana la un moment dat, cand ,mi-am dat seama ca ma gandesc degeaba,adica,eu o sa fac tot posibilul sa-i asigur o educatie echilibrata,o sa-i arat calea care o consider eu dreapta ,dar,oricum ai nostri copii, au personalitatea lor si trebuie sa avem incredere ca va veni vremea cand, vor avea intelepciunea sa aleaga, nu calea dreapta sau stramba, ci calea care sa-i duca unde vor vrea ei,sunt sigura ca felul tau de a fi nu ti-a fost impus ci asa esti tu plamadita, si, de multe ori mi-as fi dorit sa fiu si eu la fel-directa,dar nu pot-eu sunt o fire ffff diplomata,a nu se citi ipocrita sau lingusitoare,dar nu pot sa trantesc omul chiar daca am dreptate si merita -mimica la mine face cat o mie de vb. manioase.asa ca putem sa facem noi ce-om vrea ,ca baietii nostri au inscris in gena lor caracterul,iar de noi depinde sa creem in jurul lor mediul care sa-l slefuiasca in mod pozitiv.stai linistita,sigur o sa te mandresti cu Ayan.dida.

  2. Ca sa-ti spun drept…eu n-am fost mereu asa, insa viata si oamenii m-au fortat sa devin asa cum sunt azi.Poate ca am avut „sansa” sa cunosc foarte multi oameni si sa-mi dau seama ca cei delicati, cei diplomati si mai ales oamenii cu bun simt azi sunt lasati sau dati de-o parte si considerati prosti.Ne adaptam din mers vremurilor si oamenilor.
    Cat despre Ayan..nu-mi fac nicio grija, are de pe acum o personalitate super.imi iubesc mult baiatul caci este al meu 100 % 😀 !

Lasă un răspuns

