Viroza de sezon

De o saptamana intreaga suntem bolnavi, nu puteam scapa si anul asta fara viroza avand sugar in casa.Cel mai rau este ca viroza asta, care face ravagii printre toti copiii, are simptomatologie diferita total de la un copil la altul, daca la un micut a debutat cu febra mare si dureri de cap, la Ayan a debutat cu o tuse groaznica si laringita.Ne-am trezit joia trecuta si cand a scos dimineata 2 sunete m-a bufnit rasul era super haiosel asa de ragusit dar m-am intristat ca am stiut ca a luat mizeria de viroza.Nu am sa pot intelege de ce adultii,constienti ca sunt bolnavi sau ma rog „putin raciti” cum sustin ei, isi doresc cu ardoare sa se afle in preajma unui sugar de 5 luni?! Ma rog…situatia e consumata, noi toti bolnavi si cel mai rau Ayan dintre noi trei.Am trait o saptamana destul de urata, am zis ca daca ar fi bolnav ceva mai grav sigur as lua-o razna de panica, sunt extrem de fericita ca puiul are un tati calm si echilibrat care ma remonteaza cand ma apuca angoasele.
Asemenea fel de a tusi nu am vazut in viata mea, efectiv se ineaca de tuse, i se inrosesc ochisorii aia frumosi si expectoreaza-fireste ca nu-n mod controlat – si se enerveaza, iar tuseste in pusee de cate 10 minute si se calmeaza.Partea buna consta in faptul ca noaptea nu tuseste, nu stranuta si se poate odihni.Partea rea ( totdeauna exista 2 parti ale problemei ) consta in impsibilitatea de a i se desfunda nasucul, nu poate manca cum trebuie si aici intervin starile mele de plans si de nebunie caci se ineaca si tuseste pana nu mai poate, eu ma sperii, incep sa plang si il strig pe D.Intre timp se calmeaza copilul dar nu mai mananca.
Cu nasul am rezolvat-o sa zicem…scoatem secretiile cu batista bebelusului si punem la distanta de patut Karvol care ii merge foarte bine.
Nu am putut scapa de antibiotic, am evitat cat am putut dar decat vreo complicatie cu bronista sau penumonie mai bine luam antibiotic.Si i-a dat Augmentin bis ( doza micsorata ) si maine dupa-masa iar la medic sa-l asculte si sa vedem daca ne recomanda si aerosoli.
Distractie mare, ce sa zic !!!
Faza urata este ca am luat si eu si D. viroza, eu am trecut direct pe antibiotice ca sa nu i-o dau inapoi ( la mine este exact ca si la Ayan cu tuse multa si nas infundat rau de tot, D. stranuta tare si are o stare generala de slabiciune si oboseala ).
Speram ca va veti pazi bine de virusul asta nenorocit care bantuie urbea in sezonul asta si sa ne revedem cu bine cat mai curand !!

4 comentarii la “Viroza de sezon

  1. Multa sanatate tuturor! Va doresc sa treceti cu bine peste acest moment! Cu siguranta sistemul imunitar al voinicului vostru va invinge virusul! 😉

  2. Sanatate multa…ce sa zic..pe la voi bantuie viroza, pe aici gripa porcina. La noi s-a ajuns la „frumoasa” suma de 1000 de cazuri la copii…iar mie deja mi se pare ca toata lumea tuseste si stranuta in jurul meu si al Catincai. Sa treceti cu bine de zilele grele. Batista bebelusului este sfanta!

  3. Multumim mult, aud si eu in media ca se raspandeste gripa porcina mai peste tot in lume, ma ingrozesc ca si pe aici au inceput sa se inmulteasca cazurile.Doamne, tare greu incercati parinti mai suntem in vremurile astea !

Lasă un răspuns

