Gest de caritate…dar cui?

Hainele purtate de Ayan si ramase mici am hotarat ca vreau sa le dau unor sau unui copil provenind din familii cu posibilitati materiale mai reduse. Hainele noastre de adulti le-am donat mereu la biserica dar in ultima perioada prea s-au adunat acolo multi tigani si chiar nu-mi face placere sa le mai duc acolo.Nu sunt rasista, dar cu tiganii am eu asa un pitic pe creier.Sa nu divagam insa…
Am sunat mai devreme o cucoana care are deja 4 copii mici si al 5-lea este in burtica pe cale de-a veni tocmai prin martie-aprilie.Ok, mi-am spus, la fix pentru ca ceea ce am eu sunt hainute de copil 3-6 luni, mai mult hainute de vara ( caci Ayan fiind nascut in mai tot ce a purtat a fost subtire, pentru anotimpul calduros ).
O sun pe respectiva si va reproduc intocmai dialogul:
eu: ” buna ziua, ma numesc X, scuze de deranj, sun din partea lui Y,stiu ca veti avea un baietel si mi-a spus Y ca va pot da cu mare drag niste haine care au fost ale copilului meu si s-ar potrivi baietelului dvs.”
ea: ” buna ziua, asa este, sunt insarcinata, astept un baietel si mi-ar prinde bine niste hainute, stiti eu mai am 4 copii, numai sotul munceste si traim doar din 1000 de ron + alocatiile celorlalti copii”.
eu: ” ok, uitati cum facem, de acum incolo ma angajez sa va dau dvs. toate hainele care-i raman mici lui fi-miu.In felul asta va scutesc de o mare grija,sper ”
ea: ” stati putin, hainutele pe care le aveti de dat sunt purtate?”
eu: ” da, le-a purtat baietelul meu maxim de 2-3 ori, are enorm de multe hainute si nu le-a venit randul la purtat.Au fost toate noi, sunt in perfecta stare, spalate si curate toate”
ea: ” aaaaaaaaa pai stati doamna, eu am crezut ca sunt noi, hainute noi pe care le aveti de dat.Eu nu-mi imbrac copiii in hainele purtate de altcineva”
La faza asta am ramas fara replica, i-am tras in gand o imensa si porcoasa injuratura, i-am spus ca e optiunea ei si face cum doreste, eu am vrut doar sa ajut si i-am trantit telefonul in nas.M-am enervat cumplit gandindu-ma cum fac unii pe milogii, cum la inceputul conversatiei mi-a spus pe un ton d-ala de cersetorica ca traiesc 6 insi si cu al 7-lea pe drum din 1000 ron si deodata imi vine cu dume ca ea nu-si imbraca copiii cu haine purtate.Pai cucoana ai vrea sa merg cumva la vreun magazin ( eventual sa mi-l si indici ) sa-ti iau haine copilului?Am sunat-o si pe Y, i-am povestit, Y a ramas si ea masca si eu acum sunt intr-o mare dilema.
CE FAC CU HAINELE COPILULUI? Cui le dau?Nu vreau sa le arunc,vreau sa ajut pe cineva, sunt hainute super misto si smecherute -cum imi place mie sa spun ca-l imbrac 😀 – nu am unde sa le pastrez in ideea ca as mai face vreun copil si nu imi garanteaza nimeni ca va fi tot baietel, nu vreau sa le dau tiganilor ci unor oameni normali, oameni draguti dar modesti care nu-si permit in ziua de azi prea mult rasfat.Unde ii gasesc insa pe acest oameni, de unde sa ii iau?
Va rog mult de tot, daca cunoasteti asemenea familii care au un bebe pe drum si au o situatie materiala mai modesta sa-mi spuneti ca ii ajut cu cel mai mare drag posibil.Sau daca exista mamici care citesc blogul si au deja bebei mai mici ca fi-miu si vor sa ia hainutele si asa le dau cu aceeasi placere.Ca sa evitam orice fel de comentarii nedorite sau aluzii imbecile venite de la cine stie ce oameni freaky, doritorii imi pot scrie direct pe adresa de mail:

12 comentarii la “Gest de caritate…dar cui?

  1. Buna,
    Vin si eu cu o sugestie…o casa de copii care are nou-nascuti. Sincer, nu stiu unde exista una in Bucuresti, dar cred ca daca dai o cautare pe net sigur vei gasi. Acolo sigur nu-ti face nimeni mutre, dar va trebui sa faci cumva sa te asiguri ca ajung la copiii respectivi…eventual sa alegi tu un bebe de acolo si sa le atentionezi politicos pe angajate ca vei veni sa-l mai vezi si sa-l vezi imbracat cu hainutele de la tine (asta ca sa nu te trezesti ca le iau ele…ca s-au vazut si cazuri din astea!).

  2. M-am gandit si eu la asta, dar nu stiu sigur-dupa cum spuneai si tu- daca ajung intr-adevar la cei mici.O sa incerc si varianta asta,daca totusi nu gasesc o familie mai modesta.Multumesc de sugestie, oricum.

  3. Valea Plopului. un proiect maret. succes! (gasesti pe net tot ce ai nevoie)
    ps: eu ma imbrac de la second si bebe are niste hainute foarte foarte frumoase care au mai fost purtate si de alti baietei sau chiar fetite. si unele ii plac tare mult.

  4. are 10 luni, dar e maricel si poarta hainute de un an. noi am trimis si la valea plopului, mai pe la inceputuri, si la o familie saraca, apoi. ba nu, la doua.

  5. sa va traiasca, sa fie sanatos !! Am sa strang si eu intr-un saculet tot ce nu mai folosim, inclusiv biberoane si le trimit.Mare lucru ca mi-ai spus de valea Plopului.Mii de multumiri iar si iar.

  6. Pai e super ca se ocupa de asa ceva, as face-o si eu pentru amaratii aia de copii sau pentru batrani.De aceste 2 categorii mi-e cel mai mila si sunt tare multi oameni chinuiti pe lumea asta.Voi unde stati, in ce zona?

  7. Pingback: Despre vanzarile pe net « Lumea lui Guguluf

Lasă un răspuns

