Prezentare de…5 luni

Revenind la lucruri serioase, ieri facand 5 luni copilul am fost la pediatralui curanta caci cu o zi inainte am chemat si acasa o alta pediatra ( de cand l-am nascut l-am dus la control in paralele cu pediatra curanta si la un alt medic pediatru: in primele 2 luni la neonatologul cu care am nascut, apoi am fost la Medlife si acum am primit o recomandare despre o doctorita pediatra foarte bine pregatita profesional).cei 2 medici ce l-au vazut acum au stiluri de tratament total opuse , unul merge pe medicatia alopata si altul pe medicatia homeopata.Fiind racit( alaltaieri era doar fonfait, ieri i s-a declansat si tusea) am primit o sumedenie de medicamente din care o sa-i dau mai mult pe cele homeopate si daca nu vad ameliorari trec pe cele alopate.
Ayan are acum 8700gr si 71cm , doctorita lui curanta il striga :” Guguluf” :-D, este perfect dezvoltat motric si psihic, le-a uimit pe ambele doctorite cu vorbaria pe care o are ( mostenire clara de la mama-sa ), cu lipiciul si zambetele ce ii lumineaza fata.Ce poate face la 5 luni:
– sta in fundulet foarte bine cu putin sprijin ( nu-l pun intre perne )
– apuca cu ambele maini obiecte, le ridica si le duce la gura
– se intoarce de pe spate pe parti dar nu si pe burta
– intoarce privirea dupa sunete si dupa persoanele familiare lui
– mananca foarte bine cu lingurita
-doarme 12 ore noaptea fara intrerupere ( m-au felicitat ambele doctorite si mi-au spus ca mai rar mame care au acest privilegiu sa doarma pana la 10 zilnic fara nicio trezire noaptea )
-se „taraste’ pe spate si mi-a aratat niste exercitii sa-l invat sa se „tarasca” si pe burta
Ne-a mai adaugat la lista de diversificare branzica facuta in casa, banana, supa mai complexa decat pana acum, cu mai multe legume, iaurturi naturale, citrice.
Mi-au spus ambele ca este anemic si hemoleucograma a si confirmat-o, astfel incat va trebui sa-i dau Ca zilnic cate 3.5 ml, vit.C mi-au redus-o ca „ataca rinichii in cantitati mari”, mergem tot cu 3 picaturi de Vigantol, eco la sold si fontanela nu este necesar caci sunt ok.
Si adaugam si niste poze cu Guguluf ca doar avem cu ce copil ne mandri 😀
Picture 013

3 comentarii la “Prezentare de…5 luni

  1. uite ca m-ai pus pe ganduri…am s-o sun luni dimineata pe doctorita pediatra s-o intreb, mi-a pastrat si analiza deci nu ma pot uita sa ma pronunt acum.Ideea este ca lui ii transpira destul de mult manutele si talpile si spunandu-i doctoritei i-a facut hemoleucograma si mi-a dat Ca asa cum am scris.Dar uite ca nu m-am gandit la Fe.Multumesc oricum pentru sugestie si luni scriu ce mi-a raspuns.
    P.S: nu ma cheama Daria 😀

Lasă un răspuns

