Azi am implinit 5 luni !

Astazi e ziua ta, ai implinit 5 luni de viata extrauterina, 5 luni in care timpul parca a zburat, 5 luni in care fiecare zi este una cu totul speciala, nicio zi din toate cele scurse in aceste luni nu a semant cu cealalta, 5 luni in care te-ai facut un baietel mare, frumos tare, destept, un copil care intelege la varsta lui extrem de multe lucruri, stie sa faca o alta sumedenie de chestii, un sufletel care ne-a schimbat si mie si lui D. viata cu 180 grade, o inimioara mica care ne-a facut sa ne iubim si mai mult ca inainte, care ne-a facut sa redevenim copiii de altadata, sa plangem, sa radem, sa ne doara sufletul in anumite clipe, sa ne bucuram de momente pe care inainte le consideram total neimportante, sa privim viata cu alti ochi, sa intelegm cu adevarat ca abia acum avem de ce si pentru ce trai,munci, zbate zlinic.
Ma uit la el si ma gandesc cum am putut trai atat de mult timp fara el in viata mea, ma gandesc zilnic de ce oare nu l-am facut mai tineri, cum oare am putut astepta atatia ani, pierduti in activitati fara noima cand Ayan este singura noima pentru care noi azi existam?
Sa ne traiesti iubirea si viata noastra, sa fii sanatos si viguros asa cum ai fost si pana acum, sa ramai mereu acelasi vesel si hlizit, sa ne umpli mereu zilele de fericire si inimile de bucurie si sa nu uiti nicicand ca te iubim sau mai bine zis te adoram, asa cum iti spune mami seara la culcare : de la cer pana la pamant si inapoi de plus,minus infinit ori.
Si asa cum te-am obisnuit in fiecare luna, un cadou mic pentru tine:

9 comentarii la “Azi am implinit 5 luni !

  1. „LA MULTE LUNITE,SI LA MULTI ANI”,SA FII SANATOS SI VOIOS,TE PUPAM CU DRAG.DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE.

  2. La multe lunite!de azi inainte daca vrei sa iesi cu Mircea la un suc de mere la terasa, eu il las…am incredere ca tu esti mai mare si ai grija de el.
    Pupa

  3. La multe lunite… te pupa dulce mami miriam si bitu Stef…. sa fii sanatos….. si restul vin de la sine

  4. iti multumim mult Oana, intr-una din zilele astea am sa te sun sigur sa povestim.pupici si tie si frumosului tau

Lasă un răspuns

