Mi-am luat bundita noua

Ieri am innoit garderoba cu hainute groase ca a venit brusc iarna peste noi si eram nepregatiti total.In consecinta…i-am luat o caciula foarte groasa ( nu prea am gasit momentan caciuli groase pentru bebei ) si 2 salopete de fas, combinezoane care eu, una, sunt de parere ca-s cele mai folositoare in anotimpul rece la bebei.L-am probat cu ele si copilul meu arata cam asa 😀

4 comentarii la “Mi-am luat bundita noua

  1. buna,si eu i-am luat li nico in aceiasi zi 2 combinezoane si o caciula groasa cu fular,unul din ele identic cu al lui Ayan,gand in gand.sa le poarte sanatos .va pupam.

  2. multumim frumos, la fel si voi!Nico este baietel,nu? i l-am luat p-asta pentru ca mi s-a parut dragut si foarte ok chiar si pentru vremea asta, celalalt este cu blanita, mult mai gros si este pentru zapezi si ger mare.In plus vad ca s-a comportat si super la spalat la fel ca si caciula.Fular inca nu i-am luat…nu as vrea sa-i pun fular la gura.Sa vedem ce spne si pediatrul.va pupam si noi.

  3. Nico e un barbatel de 5 luni si 2 saptamani,noi va cunoastem de pe forum,eu sunt o mamica de mai .si noi pastram fularul pt „gerul bobotezei „.va pupam.

Lasă un răspuns

