Cum imi petrec acum timpul liber

Pentru ca nu mai este timp frumos si nu ne mai putem plimba pe afara, stam ca soarecii in casa si ne gasim de facut cate ceva sa treaca ziua cu folos si sa invatam zilnic ceva nou.Puchirita nu este inca la stadiul de a sta in sezut, nici la stadiul de a mi sta tot timpul culcat si a dormita, este la un stadiu cand se plictiseste foarte repede, ii trebuie continuu noi activitati gasite si atunci stand numai in casa trebuie sa-l tin numai pe langa mine, mai ales ca-n ultimele zile l-a apucat echilibristica, face tot felul de miscari suspecte si ma tem sa-l mai las singurel.In plus, l-am obisuit cumva rau sa ii vorbesc foarte mult, ii povestesc tot timpul cat e treaz despre diverse lucruri.Fie ca-i vorbesc in romana sau in greaca, ii spun tot ce-mi trece mie prin cap, ii vorbesc enorm, ii cant si ma maimutaresc la el.La toate astea, el se uita atent la mine si fie rade, fie sta cu ochii aia mari tinta sa vada ce si cum… e o adevarata faza super care ma umple de bucurie.
In seara asta l-am luat in bucatarie cu mine ( asa procedam in ultima vreme ) si in timp ce faceam niste ardei umpluti comentam cu el ce vedeam la tv la o emisiune cu pipite care peste noapte sunt „vedete”.Am zis ca trebuie sa-l foto sa nu pierdem momentul, sa-i arat cand va fi mai marisor cum imi tinea el companie” la taifas ” in timp ce gateam 😀

Lasă un răspuns

