Mostra despre cum mananc

Daca tot am povestit cum a fost diversificarea la inceput pentru noi, ar trebui sa aduc si un exemplu concludent ca sa vedeti ca ne-am mai dat pe brazda dar nu de tot :-D.Folosim lingurita bine, papam toata supica ( 200ml ) dar avem in dotare si o tetina pe care in timpul mesei o mai molfaim de cateva ori ca asa-i modelul :-D, daca nu molfai tetina nu pap tot doar cu lingurita.Si fiindca sunt un mare rasfatat, dupa ce mananc tot mai trag si o tura de urlete poate, poate ma baga mami in seama mai tare si ma ia in brate sa ma pupe putin, ca eu am invatat s-o si pup, mai nou, pe obraz .
Picture 142

Picture 140
si mai jos ma vedeti cand pap, in toata „splendoarea ” mea de purcelus mic 😀

Lasă un răspuns

