Imbracatul – o corvoada, dar acum vociferez

De pe la vreo 3 luni Ayan a dat semne ca nu suporta sa fie imbracat si mai nou nu-i mai place nici la dezbracat.momentul imbracarii insa este pentru el o corvoada, inainte plangea, se zbatea si urla dar vazand ca n-are sorti de izbanda cu mine a lasat-o moale cu urlatul si a invatat sa-si tina mainile stranse pe langa corp astfel incat la un moment dat mi-era chiar imposibil sa-l imbrac cu ceva.M-am adaptat situatiei si am invatat si eu sa-l intorc pe-o parte si pe alta ca sa-si desclesteze mainile si sa-i intre bluzele :-D.
De vreo 2 zile ma si cearta, imi explica si el cum poate ca uraste partea cu imbracatul.Eu ma amuz teribil cand il vad cum povesteste el cu mine si imi vad de treaba.Mi-e groaza la iarna ce-om face cand va trebui sa-l infofolesc pe geruri :-(.

Lasă un răspuns

