Words don't come easy to me…

Baia este un moment tare placut pentru Ayan, inca de cand era un bebe foarte mic, prima oara i-am facut baie cand avea 4 zile, in prima zi cand l-am adus acasa.De atunci nu a existat decat o singura seara in toate cele 4 luni in care nu i-am facut baie si anume ziua in care l-am botezat.Si in zilele cu vaccin i-am facut baie caci nu a patit nimic si eu am un pitic pe creier cum ca nu se poate culca niciodata copilul neimbaiat.Consider ca baia il calmeaza foarte mult, in afara igienei despre care nici nu mai pomenesc aici.
De fiecare data dupa baie este extrem de vesel cat timp ii fac toaleta ( sters, dat cu apa termala pe fata, masaj cu ulei si mai nou gimnastica ) si de vreo 2-3 zile se tot chinuie seara de seara sa-mi povesteasca nu stiu ce anume, cuvintele ii ies mai greu dar el este foarte expresiv si tot lalaie pe „limba” lui, intelegem ca este ceva vesel ceea ce imi povesteste caci lalaiala este insotita de chiotele specifice clar bucuriei.
Poate intelege cineva si-mi spune si mie ce vorbeste copilul cu mine?!! 😀

Lasă un răspuns

