Astazi e ziua mea, zi frumoasa ca mine…

Astazi, 22 septembrie este ziua mea, este ziua cand implinesc 4 lunite de viata, 4 luni in care am facut si am invatat o groaza de lucruri, 4 luni in care mi-am facut parintii super fericiti si mandri de mine pentru toate progresele pe care le fac.
Azi, la aceasta varsta minunata, nu mai sunt doar un bebe care mananca lapte si doarme non-stop, ci sunt un bebe care pe langa laptic pap si suculete de morcovi, supita de legume si mere rase cu cereale :-D.Nu mai dorm ca blegu’ toata ziua, ci stau treaz mai multe ore si ma joc cu jucariile mele preferate, cant cu mami, fac bicicleta la greu cu picioarele si apuc cu manutele tot ce prind la indemana.Am invatat sa tip tare cand imi spune mami, am invatat sa fac galagie cand nu-mi place ceva, rad din suflet exact ca si un copil mai mare, am invatat sa apuc si sa arunc cu jucariile, mi-am schimbat garderoba si tetinele de la biberoane, stau mereu putin mai ridicat in carucior, ma plimb cu mult mai mult pe afara, incerc sa stau si-n fund dar inca nu-mi iese figura, dar eu perseverez…
Ascult multa muzica, cant si eu cat pot de tare, dau din fund ca as vrea sa dansez si in acelasi timp ma joc cu degetelele mele pe care le iubesc foarte mult acum.
Am 68 cm si 7800gr, stau pe burta, imi ridic picioarele, mi-am descoperit mainile si degetelele, pe mami si pe tati ii cunosc si rad si glumesc cu ei, sunt cam lenes si mi-e greu si lene sa ma intorc dar lucreaza mami si tati cu mine, fac gimnastica zi de zi dupa baita ca sa ma fac viguros si frumos.

La Multe lunite dragul meu Ayan, sa fii sanatos si sa cresti mare si frumos !!! Eu si tati avem si un cadou pentru tine in aceasta zi aniversara:

2 comentarii la “Astazi e ziua mea, zi frumoasa ca mine…

  1. La multe lunite,draga Ayan!Ne bucuram ca te-am „cunoscut”inca de cand erai la mami in burtica si vedem acum cat de mare si frumos ai crescut.Sa o tii tot asa si sa le aduci numai bucurii parintilor tai.

Lasă un răspuns

