Catelul pufosel si brelocul mititel

Acum 3 ani am cumparat din Italia o geanta maro sa mi-o asortez la niste ghete si-n geanta respectiva erau cadou „din partea casei” 2 catei de plus: unul mare pufosel si unul mic pe post de breloc. Cu cel mare pufosel am dormit toata sarcina dupa-mesele cand eram singura acasa si pe cel mic l-am pus sus pe-o etajera cu jucarii de plus.
Aseara, fiindca este apa calda oprita ( asta este alta poveste pe care trebuie s-o scriu ca tare m-au indignat astia de la apa ) am intarziat cu baia ( deh! pana incalzesti apa, pana pui oalele in baie,etc.) si ne-am jucat cu acei catei.L-am inregistrat pe Puchita ca nu puteam sa scap ocazia asta, ma oftic ca nu avem insa timp sa inregistram cu ceva mai profi ca sa fie si calitative video dar fazele cu el sunt tare spontane si nu vreau sa le pierd.
Daca aveti rabdare merita vazut video 😀

Lasă un răspuns

