Cine sunt eu in cateva vorbe

Salutare lume, lume, Surubel mi se tot spune… numele meu insa este Ayan Darius, Ayan asa cum a vrut mami, caci inseamna „dar de la Dumnezeu”.Sunt un baietel foarte cuminte ( asta acum cat sunt bebe s-o fac si pe mami fericita putin, lasand-o sa creada ca asa voi fi mereu ), am fost dorit la nebunie de ai mei parinti si desi ma tot programau ei in nu stiu ce zodie sa ma nasc, eu am venit cand am vrut eu pe lume, in zodia gemenilor, am aparut pe 22 mai si am fost aplaudat de tot personalul medical ca eram tare frumusel si sanatos.Si-n parc, in piata, oriunde merg cu mami si cu tati afara, toata lumea vrea sa ma atinga, sa puna mana pe mine si sa ma pupe.Nu e voie sa faca asta cu bebeii si atunci le ascult doar laudele cu privire la dulceata si frumusetea cu care m-a inzestrat Doamne-Doamne. Sunt foarte vesel, imi place la nebunie muzica, ganguresc deja si zambesc mereu.Imi place mult sa ma plimb cu masina lui tati, imi place sa ies tot timpul afara si imi place mult sa fac baita.

Lasă un răspuns

