Prietenii mei actuali-favoritii si uraciosii

De la 3 luni am inceput sa ma imprietenesc cu …jucariile.Mi-a cumparat mama o groaza de chestii faine dar nu ma intereseaza momentan decat o parte dintre ele, pe care o sa le si descriu si atasez  si poze aici ca sa le cunoasteti si voi.

  1.  Cel mai mult si mai mult pe lumea asta, imi place sa ma joc cu fostul portofel de la Disneyland al lui mami, portofel care astazi tine loc de il megliore mio amico si-l reprezinta pe pampalaul ala de Eeyore  ( prietenul lui Winnie ) pe care-l iubeste mami la nebunie .Picture 038

eeyore

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si mie imi place enorm sa rad, sa chiui si sa povestesc in limba chinezo-pasareasca cu el ( expresii gen puchirou 😀 😀 de care mami rade cu gura pana la urechi, dar ea nu stie ce vreau eu sa spun de fapt cu „puchirou” ), sa-l boxez bine ca nu-mi raspunde niciodata cand tip la el si pun buzita aia de suparare ( deci il avertizez mereu inainte sa-l bat ca ma supara extrem tacerea asta a lui ) , dupa ce-l bat il si arunc de pe langa mine ca nu-mi place sa vad suferinta si lacrimi in juru-mi deci il indepartez din calea-mi si apoi am remuscari uriase si plang si eu de se cutremura salteaua patului, ca nah…sunt baiat sensibil dar am auzit mereu la mami ca si „tacerea e un raspuns” si asta ma face sa-mi pierd cumpatul si sa-l pocnesc pe Eeyore pe care eu in fapt il iubesc foarte mult 😦 .

2. O alta chestie dupa care ma topesc este balansoarul in care mami ma pune sa stau ziua si eu fac in fel si chip la „vulpita” care este de fapt Mickey Mouse.Tataie insa mi l-a facut cunoscut pe Mickey si mi-a spus ca e vulpita ( ce ti-e si cu bunicii astia, in loc de soarece de la o vreme vad vulpite 😀 , trecem insa peste asta pentru ca tataita e tare misto si o greseala d-asta minora se trece cu vederea super uosr ) .Well..ca sa nu spun loipon ( ca tot invat de zor limba greaca )…cand ajung pe balansoar ma apuca asa o crizuta de numa” si  incep de fericire sa bat cu picioarele cat pot eu de tare in balansoar, sa tip rau de tot si sa lovesc „vulpita” si mingiile.Ma joc acolo chiar si o ora fara sa deranjez pe nimeni si sa ma intereseze nimic altceva.E meserias rau balansoarul asta si ma fascineaza tare, a gasit mami antidotul pentru a sta cuminte cand ea pacane langa mine si bate cu unghiile ei in nu stiu ce.

Picture 037

 

3.Urmeaza pe lista preferintelor mele arta: scrie oricum la mine la zodie ca noi suntem mai boemi asa de felul nostru, se vede treaba ca l-am mostenit pe strabunicul meu, care a fost pictor, caci toata ziua ma holbez si rad si sunt fericit la tabloul cu fata cantareata :-)… insa  la celalalt cu figuri…brrrrrrrr…atata plang si ma supar cand il vad si totusi insist sa privesc acolo mereu doar -doar mi-oi face curaj si oi invinge teama asta, dar mereu frica e mai tare ca si mine si sfarsesc totdeauna din a contempla arta in a plange de mama focului 🙂Picture 035Picture 045

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Urmeaza apoi Winnie, ursuletul meu iubit care imi scoate diverse sunete si eu ma innebunesc de placere, am si un iepuras albastru care are o istorioara , dar pe care o s-o scrie mami cu alta ocazie ( acum trebuie sa ma grabesc sa merg sa fac nani )

Picture 044

5. Toata ziua zornai in mana 2 jucarii, am exasperat-o pe mami…  dupa ce le zornai le arunc pe jos, ea mi le sterge cu spirt ( cica au microbi atunci cand ele cad pe jos , dar mie atat de mult imi place sa ling si husa de la carucior, de la balansoar, hanoracele, gulerele astfel incat nu cred ca alea nu au microbi… deci mami e putin zombi cu microbii ei ) si cum le iau in maini, le bag in gura, le zornai iar de vreo 2-3 ori si pac!  le arunc iar pe jos.Mami iar le ia, iar cu spirt, iar in maini-gura-pe jos-spirt-maini-gura-pe jos-etc. Asa o tinem si eu rad de nu mai pot ca am si de ce,nu?

Picture 036

 

6. Cea mai nesuferita jucarie si care ma ingrozeste este vaca Milka pe care mami o mangaie si o tine in brate iar eu urlu cand o vad de nu se poate.O urasc rau, o imping cu mana, mi-e frica de ea ca este atat de mare si mami si tati insista sa mi-o dea, ce-o fi si cu oamenii astia , nu inteleg ca mi-e antipatica?Ce daca are floarea aia roz, trebuie musai sa -mi placa?NU-MI place si pace, NU O MAI VREAU !!!

Picture 043

 

7. Colac peste pupaza… de vreo 2-3 zile a aparut pe perete langa patul meu alta imagine nesuferita ingrozitor cu un puradel de sobolan calare pe o bicicleta , alaturi de ratonul de ta-su si ala calare pe alta bicicleta care vin spre mine intr-un mod ingrozitor.Am zbierat , am plans, imi pun mainile la ochi, nu-i mai vreau acolo pe perete si mami insista ca ” vulpita ” mea de la balansoar e aceeasi cu ratonul al mare de pe bicla aia imensa.Oare nu vede ca nu seamana? „Vulpita” e viu colorata, e rosie si frumoasa si ratonul asta e verde si cu cascheta mov inchis. Cam naspa…nu ma atrage deloc 😦

Picture 029

Si m-am culcat pe burta, mi-am pus si prosopul pe ochi sa ma ascund de Milka si de raton sa nu-i mai vad in ruptul capului ca ii urasc!! Si acum ma duc sa ma ” pitesc ” iar, cu prosopul pe fata si culcat pe burta  sa fac nani exact asa ca-n poza asta

Picture 023

Va pup dulce de tot din varful gingiilor mele !!! 😀

2 comentarii la “Prietenii mei actuali-favoritii si uraciosii

  1. Somn usor, scumpete! Si fiica-mea a dormit azi de numa-numa…Cred ca v-ati dat intalnire in vis, ay? 😛

  2. Citind mai bine, am vazut ca e postat de 2 zile blogul da’ poate tot v-ati visat. Ma gandeam ca parca esti Ludovic al xiv-lea si ne prezinti curtea ta. Magarusul e „il tuo migliore amico”? Mai, mai- stii si italiana ;;)

Lasă un răspuns

