Noi masuratori …

Azi am fost cu Ayan la un pediatru, la Medlife, ca sa ii fac acolo un control ( mereu am avut oarece indoieli referitoare la pediatra lui curanta deoarece vizitele si consultatiile ei sunt foarte scurte si destul de superficiale).Controlul a costat 90 de ron si a durat 1/2 ora, l-a vazut dra.Nicorici ( foarte dulce si calda ) , a gangurit copilul tot timpul si normal ca a reusit s-o cucereasca si pe dnei. 🙂
Ce ne-a spus:
-are 7380gr
-lungime 66 cm
L-a ascultat la inimioara si la plamani ( totul ok ) si l-a masurat si la circumferinta capului, toracelui si a bazinului.( toate in limite normale).
I-am spus ca nu se intoarce inca de pe burta pe spate si mi-a spus ca dupa 4 luni este normal sa faca acest lucru, mi-a spus ca e excelent ca am inceput diversificarea si mi-a dat sucuri in plus sa-i dau, incep cu cel de morcovi si treptat ii adaug mar, piersica, nectarina, para si portocala.La inceput cate 10 ml si treptat se ajunge la 50 ml ( in 5 zile mi-a spus ca trebuie sa ajung la 50 ml ),odata ce ajungem la 50 ml de morcovi bagam si mar si tot asa pana inlocuim o masa si anume cea de la ora 10:30 respectiv.
Pun si o poza cu Puichita mea cea frumoasa ( Doamne il ador , nu alta !!! ) si cea armonios dezvoltata:

Picture 013

Un comentariu la “Noi masuratori …

  1. ;)) E imbracat foarte misto puichita al tau- mommy ar trebui sa se faca designer pentru bebei. Ma dau pe spate papuceii ;))

Lasă un răspuns

