8 septembrie…my idea about heaven…

maine este 8 septembrie …

Nu numai ca este Sf.Maria mica , sarbatoare ce-mi bucura vesnic sufletul, deoarece o ador pe Maica Sfanta a Domnului nostru, ci este ziua pe care niciodata pana cand voi respira pentru ultima oara nu o voi uita, este ziua in care am ramas insarcinata cu Ayan. Acum un an pe vremea asta ma pregateam sa-mi scot 2 masele de minte, la ora 21 mergeam la dentista si imi extragea ultimii 2 molari de minte, molari pe care trebuia sa-i scot de ceva vreme dar amanasem.Si ca niciodata m-a apucat o nebunie si am spus ca merg pe 7 septembrie sa mi-i scot pe ambii odata ca sa nu mai trec prin neplacutele senzatii ale unei extractii.Am scapat de masele si am venit acasa pe la ora 22 , sotul meu ca si azi lucra de dupa-masa, plansa si indurerata cu anestezia Iinsa, inca facandu-si efectul.Ei bine, pe la ora 24 a trecut si anestezia si durerile crancene au inceput.Atat am putut sa plang si sa urlu de durere, atat am putut sa ma vait in acea noapte ca si astazi ma intreb cu sotul meu cum am mai putut eu sa-l concep pe Ayan dupa doua extractii.

Asta am scris ca sa se convinga toata lumea ca ce ti-e scris in frunte ti-e pus.Atunci a trebuit sa prinda el viata in burta mea si asa a fost sa fie: pe 8 septembrie 2008, dupa multe rugaciuni la Maicuta cea Sfanta, mi-a trimis cel mai frumos cadou divin, cel mai minunat dar pe care mi l-ar fi putut face Providenta vreodata.

Nu am crezut si nici acum nu pot sa cred ca sunt capabila de asemenea trairi si emotii pe care le nutresc pentru aceasta mica ” bijuterie ” de copil, niciodata nu am putut sa cred ca voi iubi cu atata patima in viata mea ( imi iubesc foarte mult si parintii, pe sotul meu il iubesc enorm de mult, dar pe niciunii…asa cum il iubesc pe Ayan ) , nu am crezut ca fericirea inseamna doar o privire si un suras venite de la el.

Sunt nostalgica, ma gandesc mereu la momentul cand era foarte mic, un ghemotoc de carnita nascuta dintr-o mare iubire, mi-e ciuda ca timpul asta trece ingrozitor de repede si cei 2 ani de stat cu el acasa vor zbura, ma voi intoarce iar la job, el va creste…si cat ai zice peste va fi un barbat in toata regula care va pleca de langa noi sa-si traiasca viata.

As vrea sa-i mai fac o surioara… dar ma gandesc ca ar trebui sa impart dragostea ce-o simt acum pentru el si cu ea si nu mai vreau nicio surioara, ma uit la el cum imi zambeste si simt ca prind aripi si zbor, mi se sfasie inima cand ochisorii lui mari se umple de lacrimi ca niste boabe de strugure, cand il miros ma topesc de placere, cand ma uit la pozele lui de cand l-am nascut sau botezat plang ca proasta, cand il pup si-l strang in brate ating Paradisul…Este atat de sarac sa descriu in cuvinte ceea ce simt pentru el, este atat de ireal ce traiesc, ca un vis feeric si nu vreau sa ma mai trezesc niciodata la realitate.Din data de 22 mai a.c. sunt undeva somewhere over the rainbow…exact asa cum spune un cantec drag mie.


3 comentarii la “8 septembrie…my idea about heaven…

  1. …deci am ramas si eu fara cuvinte. Se simte o parte din dragostea pe care o simti pt el (nu te-am vazut live langa el ca sa imi dau seama mai mult). Cred ca e un copil nu mult, ci FOARTE norocos cu o mamica ce il adora.
    P.S. Se vede ca ai avut o sarcina dificila. A mea a fost gigea, aratam mai sexy decat acum si am luat vreo 17 kg in total- si asa, cam multe.
    P.S. 1 Ai sa vezi cum o sa iti vina cheful si de o surioara cand o sa ti-o ceara el. Ai sa poti sa ii spui „nu”? 😛
    P.S. 2- pupic de la Gia ;;)

  2. ok, deci mi-am dat cu bata in cap la faza cu „nu mult, ci FOARTE norocos cu o mamica ce il adora.”- e de la emotii :-s

  3. Cred ca o data la doua zile ma uit iar la filmuletul tau si de fiecare data imi dau lacrimile, mai ales cand vad pozele alea de la inceput, de la maternitate. Si cred ca asta nu poate sa inteleaga cu sufletul decat cine a trecut prin momentele astea unice. Dupa cum unice sunt absolut fiecare clipe!

Lasă un răspuns

