Ba al meu e cel mai cel…

Azi in parc m-am asezat pe o banca sa ma odihnesc putin si sa-i dau ceai lui Ayan.Langa banca pe care stateam eu se afla un palc de mamici cu carucioare si bebei nu cu mult mai mari sau mai mici decat Puichita mea.Nimic neobisnuit pana aici.Si dandu-i ceai lui Ayan, am tras si eu cu urechea la ce povesteau mamicile respective.Well…fiecare dintre ele se intrecea in a povesti ce performante uluitoare face al ei copil- era una cu o fetita de vreo 3 luni cred eu si fetita era uratica saraca de ea, dar uratica rau nu asa.Eu, in genere nu prea spun ca bebelusii sunt urati dar asta mica chiar era naspa rau.Si povestea ma-sa foarte sigura pe ea ca lumea se uita la aia mica si-i spune mereu ca-i deosebit de frumoasa.Nah…ca la faza asta m-a bagat rau in ceata si m-am benoclat si eu inca o data sa-i vad fetita cea „frumoasa” ca am zis ca poate nu am zarit-o eu bine.Nici Ayan nu este un copil frumos  de tot in viziunea mea ( desi jur pe ce-am mai scump ca toata lumea care l-a vazut mi-a spus ca e un tanchi tare fain ) dar eu nu va pot descrie cat de departe era acea fetita de frumusete.

Povesteau apoi ” ca se ridica singuri, ca ganguresc si unul chiar a zis  ” ma ” deci urmeaza s-o strige cat de curand, altul tine singur la 10 saptamani biberonul si bea laptic singurel, alta fetita se agata deja cu mainile de pat si tragea sa se ridice…”.Frate,  in palcul ala de carucioare erau numai performeri.Ma uitam la Ayan si ma gandeam:” oare tu esti retard maiculita de nu faci nimic din toate astea la 3 luni si jumate?”

Clar si evident ca NU ! Este un copil cat se poate de bine dezvoltat, este un copil perfect sanatos si normal, este un copil care se dezvolta dupa varsta lui iar eu sunt o mama super normala.

Ma gandeam ca n-as fi putut in veci socialiaza daramite sa ma imprietenesc cu acele muieri de kkt care vin in parc cu plozii lor si-n loc sa se destinda la un pahar de vorba inteligenta , varzaie numai balarii fara noima.Ce castiga daca spun numai bazaconii?Cu ce sunt mai presus decat celelalte mamici care-s normale si care nu isi vad copiii wonder-child la 2-3 luni?

Ma uitam la ele si ma gandeam ca peste cativa ani va trebui ca Ayan sa fie coleg cu specimene crescute si educate de asemenea individe stupide care in loc sa se preocupe de alte chestii benefice dezvoltarii copilului la varsta sa biologica  fabuleaza niste aberatii de-ti sta mintea-n cur.

Si m-am tirat de acolo dezgustata de ele totalmente, vreau sa ma plimb numai singura si in parc am sa stau mai bine pe banci, langa batrani, decat langa niste inapte din astea care-ti strica intreaga zi cu idioteniile lor !!!

5 comentarii la “Ba al meu e cel mai cel…

  1. Stiu de ce spui, si eu am trecut printr-o astfel de experienta. De aia cand ies cu baiatul, caut locuri mai retrase, unde sa fiu doar eu cu el, unde sa fie liniste, unde sa-i pot vorbi.. sa ma auda.. sa-mi zambeasca.. sa pot sa-l iau in brate, fara sa simt priviri rautacioase.Pentru ca sa stii ca sunt ! Eu mereu il descant pe bebe inainte sa ies cu el, sau dupa ce vin de la plimbare..

  2. Am observat si eu faza asta cu mintitul in fatza – „Vai ce copil frumos!” Copiii sunt draguti pentru ca sunt micuti dar sunt unii uratei rau de tot. Poate ca, in timp, au sa se schimbe sau poate ca au sa-si dezvolte intelectul si carisma daca Mama Natura nu i-a ajutat la capitolul frumusete – numai ca e cam greu cu niste mame dobitoace. Cum sa semene copilul cu Brad Pitt si sa fie destept ca un premiant Nobel daca tu il faci cu un Gheorghitza care vine beat si iti mai carpeste si doua peste ochi daca ii comentezi ceva?

  3. e tare ca stii sa-i descanti! eu, una, stiu o bolboroseala acolo si i-o spun cand mi se pare ca-i cam marait dar nu este exact descantecul pe care ar trebui sa-l spun ca sa-si si faca efectul asupra Puichitei 🙂

  4. Parerea mea e ca e extrem de important cu cine faci un copil pentru ca ii determini 50 la suta din gene prin alegerea ta PLUS ca stii cam ce anume sa te astepti de la tipul ala ca tata si sot (asta daca te ia sau il iei in casatorie). Cu o singura decizie alegi soarta copilului tau. De aia e al naibii de important sa ai ochii deschisi ca si femeie, ca sa nu te plangi mai tarziu.
    Bine, mai sunt si anumite tipe cu stofa de martire care se mai si supara ca nu le ridica nimeni statuie in fata Primariei pentru ca au suferit in viata fiindca s-au pus in situatii de rahat…

Lasă un răspuns

