Te iubesc,zau asa…

De cate ori i-am spus cuvantul „te iubesc” Ayan probabil l-a invatat, il asocieaza cu multele pupaturi grase pe care i le dau si atunci in mintea lui sigur stie ca aia este o forma de alint.Imi place sa fiu tandra cu el maxim, imi place sa-l alint si sa-l cresc cu toata dragostea de care fiinta mea este capabila.Nu vreau ca mai tarziu, adult fiind, al meu baiat sa-si vanda sufletul pentru o farama de iubire.Va avea de la mine si de la taica-su toata dragostea din lume, toata tandretea necesara si toata afectiunea posibila.A nu se intelege gresit! Nu va fi niciodata un rasfatat dar va fi un copil care va simti prin toti porii lui ca este iubit si a fost super dorit.
Nu cred in babismele si fazele de 2 lei care spun ca „un copil trebuie pupat numai in somn” sau ” e baiat si nu e voie sa-l pupi atat sau sa-l strangi in brate”.N-are nicio legatura faptul ca este baiat, n-are nicio treaba pupatul si iubirea fatisa cu educatia unui copil !!
Am vazut atat de multi oameni privati de iubire in copilariile lor, care mai tarziu s-au transformat fie in niste persoane deosebit de sterpe in interior , fie in niste brute, fie , cum spuneam mai sus, si-au vandut sufletul si absolut totul pentru o farama de iubire ( de multe ori neloiala).
Ayan va fi crescut cu cea mai mare dragoste din lume, vreau sa fie o persoana delicata si sensibila, vreau sa invete ca fara iubire nu exista nimic pe lumea asta si mai presus de toate in viata asta nebuna pe care o traim este si va fi mereu IUBIREA.Asa cum spunea cineva intr-un cantec :” daca dragoste nu e, nimic nu e…”
Te iubesc la nebunie , zau asa, Ayan al meu cel scump !!
Va las sa vedeti si reactia copilului meu la auzul acestor vorbe, desi calitatea filmarii e zero… dar merita vazut .Enjoy it !! 🙂

Un comentariu la “Te iubesc,zau asa…

  1. Ce frumos rade el acolo!Si eu ma uit la al meu ca pe zi ce trece intelege tot mai mult si asa mi-e drag de el cand se uita la mine si eu vorbesc cu el si ii spun ca il iubesc si el incepe sa rada cu toata fata asa, tare fericit!Sunt minunati copiii astia ai nostri!Nici nu se putea altfel la ce mamici au:)))

Lasă un răspuns

